Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 22 of 22

Thread: [Instal·lació] problema amb la tarja gràfica

  1. #21
    Join Date
    Nov 2007
    Beans
    11

    Re: [Instal·lació] problema amb la tarja gràfica

    bé... doncs no sé com és que jo no el podia obrir; però tan és.

    Això sí, ja que no puc instal·lar els paquets "manualment" podria connectar-me a internet i que ell, d'alguna manera, els pesqués de la xarxa?

    He llegit algo del synaptic? o vaig errat?

    I això de internet... (potser ho hauria de fer en un altre fil)

    Jo tinc ONO i tinc un cable-modem. El tinc connectat al meu ordinador per cable RJ-45. He fet que em detecti les 2 targes ethernet que tinc (eth0 i eth3); la eth0 és la que va al modem pero no tinc internet així per les bones.

    He de configurar alguna altra cosa? DNS?o en recovery mode me n'oblido?

  2. #22
    Join Date
    Nov 2007
    Beans
    11

    Re: [Instal·lació] problema amb la tarja gràfica

    uhm... bona nit

    he reinstalat l'ubuntu 7.10 i, no sé com, al final he aconseguit (sempre en recovery mode perquè de l'altra manera se'm para la pantalla) que m'arrenqués "startx" i he pogut instalar l'envy. També he aconseguit que em funcionés el modem i ha pogut descarregar els paquets per tenir bé les dependències.

    Fet tot això, he engegat l'envy i he posat que instal·lés el driver ati, que després ell mateix em reconfigurés l'xorg i també ell sol ha reiniciat i... sorpresa... s'ha apagat la pantalla de nou.

    Després, només iniciar l'startx se'm posava la pantalla blanca i no feia res. He apretat (CTRL + ALT + BACKSPACE) per sortir de la pantalla blanca aquesta i tornar a la de text que posa el recovery mode i un dels cops he apretat "envy -t" per intentar instalar el driver en mode text; he seguit els mateixos passos i res de res... pantalla blanca si faig startx i res de res...

    Algú té alguna idea? també he instal·lat el driver d'ati que em va posar en papapep en algun dels primers enllaços d'aquest fil però tampoc em soluciona res...

    Abans també he fet "sudo dkpg-reconfigure -phigh xserver-xorg" i he posat la resolució de pantalla que tinc al windows (1152x864 i les que hi ha mes avall) per assegurar-me que la pilli bé...

    Em sap greu ser tant dur però això que hi ha entre Ati i jo ja comença a ser una cosa personal

    edito: ara, havent reiniciat un parell de cops, puc fer "startx" i ja no queda blanc. Lo altre... igual, al reiniciar pantalla apagada i d'aquí no es mou
    Last edited by -xavi-; November 18th, 2007 at 11:47 PM.

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •