Page 28 of 30 FirstFirst ... 182627282930 LastLast
Results 271 to 280 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #271
    Join Date
    Apr 2013
    Beans
    13

    Re: Fil de benvinguda

    Quote Originally Posted by wgarcia View Post
    Potser ens podràs donar una mà tu si ja has treballat amb altres distribucions...
    I tant! en tot el que pugui també estic treballant en un projecte basat en Ubuntu que potser prou interesant, quan pugui informar-vos us faré 5 centims...

  2. #272
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Tenim cada 6 mesos les jornades d'instal·lació, si t'animes a fer una presentació ( i no és confidencial ) estaria genial.

  3. #273
    Join Date
    Apr 2013
    Beans
    13

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tots altre cop, com veig que ja s'ha fet oficial només volía afegir que soc un dels desenvolupadors de la linkat edu 12.04, i de manera personal asistiré a la festa de presentació de la Ubuntu 13.04 el proper dia 11. Espero coneixer alguns de vosaltres per allà!


    Slts!!

  4. #274
    Join Date
    May 2013
    Beans
    2

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom!

    Com que acabo d'arribar, estaria bé que em presentés: em dic Enric Pineda, i tot i que sóc nascut al Maresme tropical (Premià de Mar) visc des de fa 10 anys a Girona, al barri / municipi de Santa Eugènia de Ter. Sóc collita del 77, és a dir, un dels anomenats "nens de la democràcia".

    I quina és la meva experiència amb Ubuntu? Doncs bé, el vaig fent servir de forma regular des del 2010, més o menys. A la feina i en un dels ordinadors de casa vaig amb Mac, però el portàtil ha anat durant molts anys amb Ubuntu. Darrerament, m'he passat a una mena de "cantó fosc" instal·lant i usant de forma regular Linux Mint. Això sí, la versió basada en Ubuntu

    I bé, espero poder participar al fòrum amb assiduitat i aprendre molt. I si em voleu trobar, a Twitter (@epineda) hi acostumo a passar força estona (com alguns de per aquí ja saben).

    Salut!!

  5. #275
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Home, la qüestió és fer servir Linux, tant se val quina distribució. Clar que aquí es pot trobar més consells d'Ubuntu per raons normals, però més d'un per aquí fem servir més d'una distribució.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  6. #276
    Join Date
    Nov 2012
    Beans
    13

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom i totdon

    Sóc en Tià (escric Tiah moltes vegades per no tenir problemes amb l'accent). Visc al Maresme i sóc de l'any 57, finals d ela postguerra més grisa. Fa poc temps que sóc a Ubuntu, més o menys un any i mig, i he fet servir alguna vegada el fòrum. Avui però m'he volgut presentar.

    Sóc educador i en temes informàtics sóc només un usuari interessat sense cap formació tot i que fa temps que hi treballo (he passat per ca la poma i actualemnt també estic a cal finestres), això vol dir que a l'hora de fer anar la "finestreta negra", (terminal se'n di, oi?) no me'n surto gairebé mai: però vaja ho vaig intentant.

    Agraeixo a tots els que alguna vegada m'heu ajudat i espero, algun dia, poder donar un cop de mà a algú.

    Bona tarda a tutti.
    T.

  7. #277
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Què tal Tiah? També soc de la teva dècada... Per aquí ens anem veient.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  8. #278
    Join Date
    Feb 2014
    Beans
    1

    Thumbs up Re: Fil de benvinguda

    Hola,

    Em dic Rita i soc de la quinta del 57 (una bona anyada).
    Visc a la comarca de la Selva a Sant Hlari Sacalm.
    Des de fa molt de temps que o intento amb el Linux: que si ara el poso, que si ara el trec perque no em funciona determinat programa o component, que si ara el torno a posar ...
    En aquest moments el tinc exclusivament en 3 dels 4 ordenadors personals que tinc a casa i només un está amb windows perque encara es una mica massa nou per arriscar-me a remanar-lo i perdre la garantia.
    Tot aixó gràcies a la versió Linkat amb l'Ubuntu 12.4 i a tots els que hi col.laboreu 'alguna manera.

    Salutacións!

  9. #279
    Join Date
    Feb 2014
    Beans
    2

    Presentació

    Hola a tothom!

    Sóc en castell, de Llançà (Alt Empordà), collita del 73 i aficionat a la informàtica en general.

    Amb el linux, fa anys vaig (uns 15) vaig intentar instalar un distro comprada de suse (crec que encara déu córrer per casa) sense èxit, i ho vaig deixar estar. Des de llavors res.

    Ah, d'informàtica i programació tinc coneixements molt bàsics, a nivell d'usuari.

    Fa unes setmanes que m'hi he tornat a posar de la manera més tonta: volia provar de minar criptocoins, i vaig seguir un tutorial de com generar monedes virtuals amb CPU montant un servidor virtual amb ubuntu server, i me'n vaig sortir forçà bé! Fins i tot m'hi vaig connectar amb el mòvil i amb un notebook amb XUBUNTU via SSH.

    I ja vaig estar liat, des de llavors no he parat: vaig començar a provar distribucions com un boig (infantils incloses perquè la meva dona és mestre) i ara mateix tinc un notebook i el pc de casa amb ELEMENTARY OS (després d'haver estat amb el XUBUNTU). Les dues m'han agradat molt però per ara em quedo amb ELEMENTARY. També he començat a escoltar podcasts i a llegir molta informació sobre GNU LINUX, és una bogeria

    Ah, escoltant un d'aquests podcasts, vaig sentir la paraula RASPBERRY PI i ja en tinc una a casa esperant a ser estrenada.

    M'interessa sobre tot les possibilitats que ofereix linux de poder aprofitar ordinadors vells, amb les implicacions socials que això comporta, i també descobrir el món dels servidors i les terminals.

    De fet tinc a coneguts i familiars convençuts de reciclar ordinadors vells oblidats en trasters i garatges, i fins i tot un portàtil que estava mort, d'un company de feina i que fa servir la seva mare exclusivament per mirar el mail i per buscar receptes de cuina, ja funciona amb Xubuntu en català (de fet no sap ni que és linux, je je).

    Ara mateix tinc pendent de recopilar informació del projecte Emmabuntus i provar la distro (el trobo molt interessant), ja que m'agrada reciclar coses velles (bicis sobre tot), i poder-los tornar a la vida i estrenar la RASPBERRY PI i montar un servidor a casa. Ah! I continuar provant distribucions...

    Les distros que miraré de fer servir per aquest ordre són ELEMENTARY OS, XUBUNTU i LUBUNTU pels pcs més vells.

    Estic molt content d'haver trobat aquest forum en català.

    Hi ha algú més que tingui Elementary?

    Una abraçada a tothom!

  10. #280
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Benvolgut castell73 i bona sort amb linux. Almenys pel que fa a mi, a la llarga dóna moltes satisfaccions (i a la curta). Conec un parell d'usuaris d'elementary però no si si volten per aquí. De totes maneres qualsevol dubte segur que entre tots es pot donar una mà.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Page 28 of 30 FirstFirst ... 182627282930 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •