Page 18 of 30 FirstFirst ... 8161718192028 ... LastLast
Results 171 to 180 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #171
    Join Date
    Jun 2009
    Beans
    5
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a Tots.
    El meu nom es Jose, nascut al 1974 i resident a Terrassa. Soc administrador de sistemes a una empresa de distribució d'electrodomestics. A la empresa tinc que utilitzar Windows (de moment), i no puc canviar a Linux perqué tenim varias aplicacions disenyadas especificament pel SO de Microsoft, pero a casa vaig decidir fa un parell de mesos que era el moment de passar de Windows i ficarme de cap al Software Lliure. Tinc un bloc on vaig prenen notes de les coses que vaig averigüant sobre Ubuntu a mes de parlar de tot una mica. La Adreça per si algú vol passar-hi es http://www.joseantonioherrero.es.

    Salutacions a tots.

  2. #172
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Alcover
    Beans
    1
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Fil de benvinguda

    Hola, jo em dic Joan.
    Vaig decidir fer servir linux perquè a part de ser millor que windows era gratis i gratis i a més a més gratis xD
    Però crec que no em moure mai d'aqui perquè tot i començar fa poc li estic agafant molt d'efecte xD
    Last edited by naox; June 28th, 2009 at 10:46 AM.

  3. #173
    Join Date
    Apr 2009
    Beans
    1

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tots, em dic Daisuke (els meus pares son japonesos), sóc un batxiller tecnològic nascut al 92, de Barcelona.
    No fa ni un any que estic en el món del programari lliure i encara menys en el del GNU/Linux, però ja tinc totalment decidit que aquesta serà la última finestra que usaré (encara l'usu perquè sóc aficionat a alguns jocs que no es poden usar a GNU/Linux).De fet, m'ha agradat tant que estic fent el Treball de Recerca sobre aquest tema (Programari lliure: Una informàtica sense barreres). Usu l'ubuntu studio (9.04) ja que m'estalviava d'haver de buscar programes com ara el Rosegarden o l'Audacity, dos dels programes que més m'interessen per complementar una de les meves aficions (guitarra elèctrica).
    I bé, ara com ara tinc una estranya afició d'instal·lar l'ubuntu a tot ordinador en desús que trobo per casa, i alguns dels problemes que preguntaré al principi hi estaràn relacionats...
    Doncs això és tot, salutacions desde barcelona.
    PS: Normalment no dic ni mu, només que quant m'enrotllo no paro xP.
    Last edited by Daike; July 5th, 2009 at 09:04 PM.

  4. #174
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Sant Feliu de Llobregat
    Beans
    110
    Distro
    Ubuntu 9.10 Karmic Koala

    Re: Fil de benvinguda

    Hola

    Hem dic Pau Cors (que romàntic!), vaig néixer al 93 i acabo d'acabar 4rt d'ESO a l'escola Mestral de Sant Feliu de Llobregat.

    Vaig començar amb linux i Ubuntu just al prinipi del curs passat quan a l'escola el que administra els ordinadors ens va fer un petit curset de linux.

    Des de llavors, Fent servir sempre el pingüí!!

  5. #175
    Join Date
    Jul 2009
    Beans
    2

    Thumbs down Re: Fil de benvinguda

    Bon dia:
    Soc en Joan Manuel... el meu primer pc va ser un sinclair zx-81 amb 1 k de RAM... encara que profesionalment no hem dedico a la tecnologia he perdut moltes hores barallant-me amb programes, aparells i altres tonteries...
    si es que soc un antic... ara feia anys que estava apalancat amb "güindows" pero des de ahir.. vaig instalar Ubuntu.. que de moment conviura amb el so antic.. perque no tot es tan fàcil... per instalar l'impresora epson de xarxa qeu tinc (c900) cal fer un curset previ... estic mirant por ahi...
    Be, en tot cas, crec que cal impulsar el programari lliure, i l'ubuntu hem semble prou amigable... (fins que deixa de ser-ho)...
    ah, ara estic baixant el mythubuntu aviam si jugo una mica amb el pc de la sala ... (aixo si, fare un live usb.... de moment)
    Be, Salut a tots!

  6. #176
    Join Date
    Jul 2009
    Beans
    9

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tots
    Em dic Joan Ramon soc i visc a Vilanova i la Geltrú des de l'any 57
    M'interessa molt el programari lliure pro com molts estic segrestat "entre finestres" .
    Em vaig iniciar amb el primer ordinador de l'escola univesitaria Vilanovina amb un aparatós HP que es podia programar en BASIC a mitjans dels 70. Posteriorment un ORIC germà pobre, pro no menys potent, del Comodore64. Vaig veure i teclejar els primers PC després els XT, els 386 ... i fins que a partir del 2006 que un amic em va presentar el Slax el Kubuntu i després el Ubuntu.
    Em va sorprendre la capacitat dels live en fer-se càrrec de l'ordinador sense necessitar drivers ni res, pro de seguida vaig veure que no em resultava fàcil deixar d'estar entre finestres, omnipresent a la feina, a casa a la pda...
    Actualment necessito disposar dels 2 sistemes, tan al fix com al portàtil i em proposo deixar al 'finestres' confinat en una màquina virtual, pro la realitat es que encara avui per avui no aconsegueixo configurar el sistema, manejar el Grub ni tan sols estic cómode amb el monitor, per no parlar del SUDO.
    Amb paciència i certa constància espero anar substituint programari i utilitzar cada vegada mes el soft. lliure demanant ajuda si cal.
    A les darreres jornades de Programari Lliure de la UB vaig tenir l'honor de conèixer a l'Equip d'Ubuntaires, amb l'esperit d'ajuda i trempera que els caracteritza.
    Coincideixo molt amb el que es va dir, amb la filosofia que hi ha al darrera del solft lliure.
    Tot això m'ha animat a donar un nou impuls, espero seguir avançant., amb mes esforç i demanant ajuda si cal, però desprès d'haver exhaurit la recerca de info, malgrat la meva rèmora de no dominar l'anglès.

    Per cert, el nom d'ESPIGALL' es refereix a una varietat de col de la que s'obtenen els brotons i les espigues de gust molt intens i peculiar que tan sols fins fa poc es cultivava nomes a Vilanova i la G. tan sols un parell de pagesos mes aviat per tradició la produïen, amb tendència a la total desaparició. Pro finalment gràcies a uns cuiners medi àtics i a cert suport institucional, sembla que es torna a produir i el seu consum s'està escampan. No vull ni pensar que passarà quan el del Bulli o la Ruscalleda ho descobreixin.....


    Salutacions
    Last edited by Espigall; July 15th, 2009 at 04:32 PM.

  7. #177
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Barcelona
    Beans
    9
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tots i totes.

    No sé si algú hem llegirà, ho dic per les vacances .

    El meu nom es Jaume i estic utilitzant Ubuntu 8.04 Hardy Heron. Fa un any aproximadament que l'estic utilitzant i com antic usuari de Windows, puc dir que li dona 100 voltes, i a més tot és gratuït. Fins ara havia anat solucionant els meus dubtes al forum en castellà, però vist que hi ha un forum en català, aquí estic.

    Salutacions

  8. #178
    Join Date
    May 2009
    Location
    Spain - CV
    Beans
    5
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Fil de benvinguda

    Wenas, soc RataDP, de 15 anys i soc de la Comunitat Valencia,

    Em vaig inicar en Ubuntu fa bastant poc perque al institut tenim el Lliurex y me va agradar basta llavors es quant en vaig ficar en ubuntu.

  9. #179
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Rubí
    Beans
    2

    Re: Fil de benvinguda

    Wenas, son en giorgio73, un rubinenc que també s'ha apuntat a testejar l'Ubuntu, per mí la millor distribució Linux que he anat provant (de moment).

    Fa molt de temps que treballo amb ordinadors i el meu primer PC va ser un... Amstrad 6128 (autèntic, jeje) i ara m'agradaria aprendre més sobre aquest S.O., el seu funcionament i les seves prestacions, necessitaré molts consells, ja que no estic molt acostumat en aquests entons (provenc de MS-DOS, Windows 3.1, etc.).

    Salutacions!

  10. #180
    Join Date
    Aug 2009
    Beans
    12

    Re: Fil de benvinguda

    com m'han convidat a q explique alguna cosa de mi vaig a veure com queda la cosa

    em dic maria tinc 30 anys i he decidit tornar a linux despres de 4 anys.

    vaig estudiar informatica i em vaig especialitzar en software lliure... i vaig estar a durant prou de temps a la posició 1 de todoexpertos ajudant a solucionar dubtes al configurar servidors linux

    vaig tornar a windows i vaig abandonar la informatica... coses q te la vida...

    i ara he tornat a instal·lar linux al meu pc

    així q ara soc una novatilla total de linux altra vegada i no recorde casi res... així q torne a l'apassionant mont de linux

    ale vaig a veure si consegueix fer funcionar el virtual box....

Page 18 of 30 FirstFirst ... 8161718192028 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •