Ubuntu Forums ubuntu.com - launchpad.net - ubuntu help  

Go Back   Ubuntu Forums > The Ubuntu Forum Community > Other Community Discussions > Ubuntu LoCo Team Forums > International LoCo Teams > Catalan Team
Register Reset Password Forum Help Forum Council Search Today's Posts Mark Forums Read

Ubuntu 9.10 is out!!!

When downloading Ubuntu 9.10 please consider using bittorrent to get your copy of Ubuntu.

The Ubuntu Developers Summit for Lucid Lynx will be held the week of 16-Nov-2009 till 20-Nov-2009 in Dallas, TX USA. Visit the the Ubuntu wiki for more information about UDS and how to participate remotely.

Catalan Team
Catalan LoCo Team

Thread Tools Display Modes
Old June 7th, 2008   #1
bhep
First Cup of Ubuntu

Beans: 4
Re: Fil de benvinguda

Hola, em dic Josep Figueras, vaig néixer el 1985 i sóc de Palamós, o sigui, de l'Empordà.
Tinc uns quants ordinadors. En un hi tinc ubuntu 7.04 Feisty Fawn a més de windows xp. De mica en mica vaig passant a linux els ordinadors.
Salut a tothom!!
bhep is offline   Reply With Quote
Old July 7th, 2008   #2
kefort
First Cup of Ubuntu

kefort's Avatar

Beans: 4
Ubuntu 8.04 Hardy Heron

Hola companys, em toca... Em dic Jaume, sóc del 71 com mes d'un de per aquí, bé doncs desprès de molts anys amb les finestres tocava fer un canvi de xip i com diuen alguns, per canviar quelcom de fora, abans ho has de fer per dins... suposo que anem evolucionant, per això ubuntú es el que fa corre ara els bits amunt i avall en el meu pc.
Sóc novell de moment però en la primera setmana que en va tocar barallar-me amb la instal·lació del modem usb que tinc ja he aprés un xic.

Espero que entre tots fem aquest mom més gran.

Fins aviat.

Last edited by kefort; October 12th, 2008 at 01:41 PM..
kefort is offline   Reply With Quote
Old July 8th, 2008   #3
slink
A Carafe of Ubuntu

slink's Avatar

Beans: 140
Ubuntu 9.10 Karmic Koala

Hola.

Em dic Slink.

Sóc un gat.

Li vaig instal.lar l'Ubuntu als meus amos i, sense voler, em vaig carregar el Windows. Glups. He he he...

Ells ara estàn molt contents amb l'Ubuntu i ja ni s'en recorden d'haver de reinstal.lar l'antivirus pirata perque l'actual es bloquejava per culpa del Firewall que tenia arxius .dll fora de lloc...

A mi no em deixen acostar-me a l'ordinador perquè una vegada em vaig pixar al teclat, però quan no miren, m'agrada trastejar amb la terminal. Ahir es va penjar l'entorn gràfic i vaig poder sortir invocant la linia de comandes i escrivint sudo reboot now

Visca el GNU/Linux!

Marrameeeeu!
slink is offline   Reply With Quote
Old July 23rd, 2008   #4
davesnx
First Cup of Ubuntu

Beans: 1

Hola, em dic David tinc 16 anys, vaig neixer el 23 d'agost del 1991, sóc de Barcelona, les afores ( Cerverlló) i he entrar en aquet foro perque fa com 6 mesos he entrat en el món del software lliure (apassionant, percert!)
I estic estudiant Batxillerat ( ara començaré 2n) i haig de fer un treball recerca, he triat fer-l'ho d'un cluster, amb openMosix de 4 pc's.. buenu un rollu així, i desde sempre m'ha agradat molt l'informatica (si, amb windows ambé, usentu xD, no tothom es perfecte) i mai he aprés a programar, pero sempre he tingut la curiositat i les ganes... no he aprés, per el temps.

pero buenu, he creat el meu primer bloc per el treball de recerca amb català: (es spam?) davetrcluster.blogspot.com
i allà tinc 2 entrades i e anat explicant el que e fet.

I he arribat al foro d'ubuntu, perque es la distribucio que faré servir i de les que e probat .. (3) es la que més comode sem fa fa utilitzar-la.

espero ser benvingut! xD

pd#1 si algú coneix del que estic parlant, coneix em refereixu a conexer molt, que es posi en contcte am mi, pq tinc varis dubtes que m'agradaria resoldre i sería un gran favor.

pd#2 m'agrada aquet foro, crec que mi quedaré força temps!

pd#3 ara llegint, me donat conta, que sóc masse jove xDDD, joventut al poder XDD
davesnx is offline   Reply With Quote
Old August 8th, 2008   #5
xangai
First Cup of Ubuntu

Beans: 9

Sóc en Vicenç´, home de poques paraules a l'hora de les presentacions. Disculpeu-me. Fa temps que tinc instal.lat l'Ubuntu i ho m'havia posat a conéixer-lo de debò fins ara. Tinc els primers problemes: no em reconeix la targeta gràfica ni la de so. Bé ja ho aniré sol.lucinant al fórum.

Se m'oblidava, sóc del 58 i a part de la informàtica m'encanten els trens (sobren la meitat dels cotxes i carreteres actuals. S'haurien de substituir per xarxes ferroviàries. Quedaria més equilibrada la relació cotxe-tren) i la música en general, sobretot la clàssica i el jazz.

Fins aviat.
xangai is offline   Reply With Quote
Old August 11th, 2008   #6
freski
5 Cups of Ubuntu

freski's Avatar

Beans: 18
Ubuntu 8.04 Hardy Heron

Em dic Albert, tot i que la majoria de gent em coneix com a Freski. Tinc 16 anys i sóc estudiant (el setembre començo 1r de batxillerat). Feia temps que em rondava pel cap d'instal·lar-me l'Ubuntu a l'ordinador (és l'única distribució que he provat), però com que l'ordinador era compartit, no vaig decidir de fer-ho fins ahir. Ara una altra aspiració que tinc és passar-me a alguna altra distribució que no utilitzi res privatiu, i canviar maquinari de l'ordinador per a que sigui completament lliure, però d'això ja en parlarem d'aquí uns anys! xD
freski is offline   Reply With Quote
Old September 3rd, 2009   #7
jnnadal
First Cup of Ubuntu

Beans: 6
Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope
Send a message via MSN to jnnadal

Hola a tots, jo sóc en Joan. Hem vaig aficionar a aixó del GNU/Linux devers l'any 2005 o 2004, ara no ho recordo molt bé. Durant els primers anys vaig començar a provar diverses distribucions del GNU/Linux, essent l'ubuntu la meva preferida. Finalment i arrel d'un parell de conferències que Stallman donà a Mallorca hem vaig decidir per usar al 100% l'ubuntu. Ara esper poder començar a aprendre un poc de informàtica real, ja que enguany començ l'enginyería tècnica en informàtica de sistemes. Esper poder donar un poc de joc i ajuda als usuaris d'aquest fòrum.
jnnadal is offline   Reply With Quote
Old August 3rd, 2008   #8
sakuraya
Spilled the Beans

Beans: 14
Ubuntu 9.10 Karmic Koala

Hola a tothom,

Fa poquet temps que em vaig instal·lar la versió 8.04, i la veritat és que qüasi tot funciona bé, tot i que encara no el se fer servir gaire. En quant a mí, diré que el meu nom és Mari, i que visc a Roda, un poblet de Tarragona. Encantada de coneixer-vos a tots.
Old August 3rd, 2008   #9
motor25
5 Cups of Ubuntu

Beans: 29

em dic aleix i sóc nou amb aixo del gnu/linux l'he conegut gracies a unes colonies i m'agradat i per aixo estic acqui per que m'ajudin i ajudar amb l'ho que pugi
adeu
motor25 is offline   Reply With Quote
Old August 6th, 2008   #10
tanreb20
Gee! These Aren't Roasted!

tanreb20's Avatar

Beans: 174
Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope
Send a message via MSN to tanreb20

POz res! A presentar-se toquen!

Jo sóc en Bernat nascut als volts del 87 en una habitació blanca d'un hospital(suposu)...

Entro en el món de la informatica (amb coneixement e causa) amb un windows 95 de l'any de la pera, ni idea del processador que portava pero era antic fijo!

No faig el pas a linux fins que cau a les mevas mans(com?)una distro de knoopix i em decideixo a provar-ho, poc a poc em va agradant i instalo un OpenSuse al ordinador de casa amb les sevas particions pel windows(la familia no la convenço ni patades) pero no m'acaba de convencer i segueixo treballant amb windows.

Anys mes tard una distro de ubuntu(6.04 diria) m'obri les portes al ubuntu cosa que em va encantar pero no prou per fer el pas definitivament.

El meu primer ordinador privat fou un Fujitsu SIemens noseq (portatil) en el que després de uns quants molts intents de posar-hi linux i veure que no furulava bé docns desisteixo. Peta el portatil(Grafica) i em copmpro l'actual.

Un toshiba satellite A210-T(qui volia detalls? jeje) en el que el mateix dia de comprar intento rebaixar a XP(anava amb Vista) cosa que no funciona i després provo ambubuntu pero no acaba de funcionar... total que torno al windows ... Més endevant fa pocs mesos em decideixo a fer mitg pas creant partició i treballant a la par.

Fins fa 2 setmanes que un company d'aquets forum i company de feina (LoGambusí) em fa veure que si vols pots treballar amb linux al 100% aixi que al tornar d eles colonies(a vic a fer d profe de informatica... normal.. .els i vaig pegar un rollu als nens pro linux que...) docne instalu el ubuntu 8.04 Hardy Heron LTS i aqui estic.

Aconsegueixo posar la wireless(no sense problemas que ja comentaré) el driver ati i totes aquestes coses.

I aixo es el meu resum informatic.... jeje!

Espero pasar-m'hi molt de temps i ajudar com pugui!

PD: El mei portatil treballa amb AMD64 i la veritat... els programes per ubuntu encara els queda molt per trebalalr amb 64B... tinc uns mal de caps per fer anar segons que!!!!!
tanreb20 is offline   Reply With Quote

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules