Page 29 of 30 FirstFirst ... 1927282930 LastLast
Results 281 to 290 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #281
    Join Date
    Apr 2015
    Beans
    8

    Re: Fil de benvinguda

    Hola, sóc el Dídac. Visc a Igualada. Sóc usuari d'ubuntu des de fa un parell d'anys. Tinc un nivell més aviat bàsic d'informàtica i m'apassiona la filosofia del programari lliure. Per tant vinc per aprendre i aportar el que estigui a les meves mans. Penso que entre tots es fa més fàcil créixer i aprendre d'aquest entorn del programari lliure fonamentat en una valors, els quals són extrapolable a tants i tants aspectes de la vida, segons la meva opinió.


  2. #282
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Benvingut, Dídac! Aquí aprenem entre tots, com tu dius.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  3. #283
    Join Date
    Dec 2015
    Beans
    8

    Re: Fil de benvinguda

    Bon dia!

    Em dic Valentí Zapater, això de SHAN ve del mandarí, i vol dir "muntanya". Ja veieu el que m'agrada. Soc fotògraf i gaudeixo amb els paisatges de muntanya, per això la meva pàgina és www.shan.cat. Per altra banda m'interessa col·laborar en projectes que construeixin un món millor per a totxs.

    Anem a Linux i altres coses. He treballat tant amb Mac com amb Windows. Ja feia anys que volia provar Linux, de fet és el que més s'acosta a la meva filosofia. I aquí estic, intentant instal·lar UbuntuStudio junt amb Windows 7. Bé, això ho dic avui, però segur que d'aquí a poca estona, amb algún ajut, ja estaré gaudint d'Ubuntu i començant a provar les eines per a la fotografia. I potser en uns anys ja ni m'enrecordaré el senyor de les finestres.

    Per cert, visc a Barcelona i soc del 66.

    Ha sigut genial trobar un fòrum d'Ubuntu en català, ens veiem per aquí! Salut!

  4. #284
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Benvingut shan2, i si tens cap problema avisa, som tots usuaris però entre tots ens ajudem.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  5. #285
    Join Date
    Jun 2016
    Beans
    28

    Re: Fil de benvinguda

    Bona tarda!

    Em dic Martí, sóc del 78, fa 1 mes que vaig instal·lar l'UBUNTU però ja el coneixia de fa temps quan vaig estudiar SMX (sistemes microinformàtics i xarxes).

    A part de UBUNTU tinc un Imac .

    Les meves aficions són el 4X4 i la informàtica.

    Està molt bé tenir un grup de català, ja que d'anglès no tinc ni idea.

    Ens veiem!!!

  6. #286
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Benvingut, martibitria, aquí aprenem entre tots ajudant-nos els uns als altres.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  7. #287
    Join Date
    Jul 2016
    Beans
    2

    Re: Fil de benvinguda

    Hola companys,

    Jonathan per aquí, natural de Xátiva però visc a Castelló de la Plana. Sempre m'agradat el mon de internet desde petit. I ara toca clavarse al mon de Ubuntu, casi recomanació del meu millor amic.

  8. #288
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Benvingut, el bo del món de Linux és que aprenem entre tots.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  9. #289
    Join Date
    Aug 2016
    Beans
    1

    Re: Fil de benvinguda

    Hola,

    Em dic Xavier Roijals, i sóc predominantment debianita des del 1999. A casa meva, he tontejat durant alguns mesos amb Arch i Fedora i durant algunes setmanes amb Ubuntu, però sempre torno a Debian. Dubtant sempre entre xfce4 i Gnome3. A la feina, quan he treballat amb màquines GNU/Linux he treballat principalment amb Ubuntu 1*.04LTS, en configuracions de servidor i com a escriptori (amb xubuntu i/o Gnome). També he tocat a la feina algunes CentOS i openSuSEs.

    Com que la manera de fer consultes a la comunitat ubuntaire sembla que és el fòrum doncs aquí em teniu

  10. #290
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Benvingut xroijals,

    Sóm molts que usem Debian i Ubuntu segons quins llocs ens toca treballar.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Page 29 of 30 FirstFirst ... 1927282930 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •