Page 27 of 30 FirstFirst ... 172526272829 ... LastLast
Results 261 to 270 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #261
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Potser podries anar pensant d'intentar actualitzar la teva versió d'Ubuntu, ja que tot i que la versió Lucid Lynx té suport fins a l'abril de 2013, ja fa quasi sis mesos que va sortir la nova versió de llarg termini (12.04). Òbviament abans d'actualitzar s'ha de fer còpia de seguretat de totes les dades per si un cas, i s'ha de tenir en compte que la interfície d'usuari ha canviat força entre la versió 10.04 i la nova versió de llarg termini 12.04, primer convé provar-la a veure si agrada o si s'està disposat a provar-la per familiaritzar-se.

  2. #262
    Join Date
    Jan 2013
    Beans
    12

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tots.

    Soc en Josep Lluis, actualment estic a l’atur i visc a La Llagosta (Vallès Oriental). Jo també tinc canes soc de la quinta del 73, l’any de AC/DC, KISS, la victòria de Jackie Stewart...

    Sempre he treballat amb Win, ja que els meus programes a l’empresa on treballava eren Mechanical Desktop, Autocad, Corel, Photoshop...Gracies a un membre de l’equip Ubuntu LoCo Team he arribat fins aquí, desconeixia aquest fòrum i estic content de poder tenir suport de gent del meu país.

    Fa temps vaig provar altres distribucions com Mandrake, Red Hat, Suse i per últim Ubuntu, però mai m’havia decidit a fer el pas de instal•lar-los de manera permanent al meu equip i treballar amb ells a diari. El culpable se que ara m’hagi decidit es el meu pare, fa temps li vaig instal•lar Ubuntu 9.04 i des de aleshores li he anat actualitzant fins a la versió 12.04LTS en un disc dur i la 12.10 a l’altre i tant ell com un amic seu el fan servir i estan molt contents del rendiment que te l’ordinador i el programari que poden trobar amb Ubuntu comparat amb el WXP.

    En Linux soc molt, molt i molt novell, vull aprendre i difondre l’ús d’aquest SO, estic fart de W... i totes les collonades que li surten. Jo també vull ser un UBUNTAIRE com vosaltres. Ara nomes em queda poder instal•lar la 12.10 o la 12.04LTS, porto 15 dies intentant-lo al meu equip i no ho aconsegueixo i això que els que he instal•lat son en equips de menor rendiment.

    Be ,espero tenir ho tot enllestit aviat i poder començar a Ubuntejar amb vosaltres.

    ¡¡¡FELIÇ ANY 2013 PER A TOTHOM Y BONES FESTES!!!

  3. #263
    Join Date
    Mar 2013
    Beans
    3

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a Tothom,

    Em dic Joan i sóc d'Esparreguera, però ja fa anys que visc a la Xina. Des de fa temps que tenia ganes de provar l'Ubuntu i finalment m'hi he llençat, sobretot perquè em sembla molt interessant la filosofia que hi ha darrere el software lliure. Faig servir l'ordinador en un nivell d'usuari, ni idea de llenguatges de programació i coses d'aquestes. Però la veritat és que fins ara tot ha estat més fàcil del que m'imaginava, he instal·lat l'Ubuntu amb l'instal·lador per Windows i ja puc fer la majoria de coses que feia abans, només em falta posar-m'hi amb el Trados, un software de traducció, i amb uns quants programes xinesos que crec que seran difícils d'instal·lar.
    Per cert, sóc traductor de xinès-català-castellà, si algú té dubtes amb el xinès estaré encantat d'ajudar.

  4. #264
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Benvingut, tinc entès que a Xina hi ha un parell de llocs on venen Ubuntu pre-instal·lat a ordinadors Dell.

    Quant a la instal·lació l'opció que has escollit és bona per anar provant Ubuntu, però si penses que en faràs un ús més intensiu convé instal·lar-lo directament al disc, al costat de Windows. Per això has d'iniciar un USB o CD amb l'Ubuntu gravat, i escollir fer la instal·lació. A l'instal·lador et dóna l'opció de instal·lar al costat del Windows. Així, la regla d'or és sempre fer còpies de seguretat de tot per si un cas, però això s'ha de fer sempre, no sols quan s'estan instal·lant coses noves.

  5. #265
    Join Date
    Jul 2007
    Beans
    29

    Re: Fil de benvinguda

    Bones a tots!

    Sóc de Barcelona, del 80, vaig començar amb el ZX Spectrum i el MSX... després amb el Amiga vaig alucinar i em va impulsar més al món de la informàtica. Al 97 vaig passar al PC, encara que al 98-99 ja jugaba amb GNU/Linux, i és el meu sistema predeterminat des de 2002. De fet el primer cop que vaig saber de GNU/Linux va ser a una revista espanyola de l'Amiga (cosa rara, eren totes de UK):
    http://encanta.avalonsoftware.org/ai...linuxamiga.php
    Actualment a nivell personal faig servir diversos sistemes GNU/Linux, *BSD y MacOS X... Ubuntu al meu server principal i al meu PC.
    Sóc totalment pro software lliure, lo del Mac em consola saber que majorment és opensource (Darwin inside ) encara que es diguin moltes coses.

  6. #266
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Hola corrosion, i benvingut. Més o menys la teva història és la història de tothom per aquí, no s'acaba d'aprendre mai.

  7. #267
    Join Date
    Apr 2013
    Beans
    1

    Re: Fil de benvinguda

    Bon dia a tothom!

    Fa molt de temps que estava pensant en fer el salt a ubuntu i al final m'he decidit!
    La veritat és que les primeres passes han sigut més senzilles del que m'esperava i ara com ara em sento d'allò més satisfet. I això que encara no he fet gairé be res...

    Però en primer lloc em presento. Em dic Xavi i visc a l'Hospitalet de Llobregat. No sóc cap jovenet, vaig neixer en els 60 però en aquests moments m'estic formant en programació web i això m'ha fet adonar-me de la importància de l'entorn linux en la base de moltes aplicacions. A més, sempre m'ha agradat la filosofia del software lliure i la comunitat que endevinava al darrera (els punts més importants!).

    Això doncs, aquí estic disposat a aprendre!

  8. #268
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Bones xavilu, i benvingut, aquí un altre de l'H.

  9. #269
    Join Date
    Apr 2013
    Beans
    13

    Re: Fil de benvinguda

    Bon dia a tothom.

    El meu nom es Tomas Sanchez, visc a Barcelona city pero vaig neixer i creixer a Badalona. Porto Treballant amb sistemes GNU/Linux una bona colla d'anys i he probat moltes distribucions.

    Per questions de feina ara he d'enfocar-me amb Ubuntu i he pensat que fer les primeres pases amb la comunitat catalana es una bona idea.

    Ja ens anirem coneixent tots plegats.

    Slts

    Tomas Sanchez

  10. #270
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Potser ens podràs donar una mà tu si ja has treballat amb altres distribucions...

Page 27 of 30 FirstFirst ... 172526272829 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •