Page 26 of 30 FirstFirst ... 162425262728 ... LastLast
Results 251 to 260 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #251
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Benvingut i a veure si trobes la solució que busques.

  2. #252
    Join Date
    Dec 2011
    Beans
    1

    Smile Re: Fil de benvinguda

    hola !

    Ja fa un parell d'anys que utilitzo l'ubuntu, i sense ser cap expert me n'he anat sortint amb l'ajuda que he anat trobant per la xarxa (que és molta).

    Vaig començar a utilitzar ubuntu per la universitat, ja que, ens aconsellaven utilitzar-lo per a aprendre. Ara mateix, l'utilitzo, no per motius ideològics (els respecto, però no es motiu suficient per a mi), sino simplement perquè jo així com per la majoria utilitzem l'ordinador per a navegar i fer quatre treballs. Per a navegar l'ubuntu (m'imagino que amb la resta de distribucions passa el mateix) és mooooolt ràpid, i per a treballar l'open office va més que sobrat. A més disposo de moltes més aplicacions gratuites, en fi, no se per què encara hi ha gent utilitzant windows...

    Bé una abraçada a tothom!

  3. #253
    Join Date
    Jan 2012
    Beans
    1

    Post Re: Fil de benvinguda

    Hola, bona tarda a tot-hom

    Aquesta es la segona vegada que intento fer-me a Ubuntu, la primera, o be per mandra o per ganes ho vaig deixar correr, aquesta segona, crec que ja no farè marxa enrere, almenys en el petit portàtil i algún equip que faig servir de magatzem. Ja fa una setmana que encara vaig provant coses, Ubuntu, Lubuntu i finalment Xubuntu al petit vaio de la dona.
    Ara vaig provant aplicacions, que si amule, videolan... i em comencen a sortir els problemilles, així que he decidit de registrar-me en aquest forum, es el primer, espero quedar-me i que podeu ajudar força. Soc un tiu de 38 tacus de la Catalunya central, de Sant Joan de Vilatorrada per ser exactes, que em passo el dia davant de aquestes maquines, o be per feina o be per lleure. Pare, marit, amb 5 quilos de més... que he dir, imagino que ja n'hi ha prou per fer-me conèixer de moment.

    Salut!

  4. #254
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Per aquí o trobaràs ajuda o et liarem més , però sempre amb bona intenció.

    Linux és una plaga, a casa he començat jo i ja he contagiat a tota la família (falta el gat, però sols fa servir els ordinadors per dormir a sobre dels teclats).

  5. #255
    Join Date
    Feb 2012
    Beans
    4

    Re: Fil de benvinguda

    Molt bones !!
    Soc nou per aquí. Fa molts anys que m'arrosego per aquest mon,però poques vegades amb Linx. Ho vaig intentar a les époques heróiques en que instalar·lo era tota una proesa.
    Ara, amb l'ubuntu, ha anat tot prou ràpit.
    Espero trobar-me a gust per aqui i poder ajudar en el que pugui, que, de moment, no serà massa.
    salut!
    Miquel

  6. #256
    Join Date
    Feb 2012
    Beans
    1

    Re: Fil de benvinguda

    Molt bones a tothom! Em dic Adrià Sonet i vaig néixer el 92. Sóc de Llorenç del Penedès, un poblet del Baix Penedès, tot i que ara estic exiliat a la ciutat comtal. Mai he escrit en fòrums de la xarxa, potser perquè no els hi acabava de veure cap utilitat, al contrari que en aquest. I aquí estem!

    Estic estudiant segon curs del grau en Química per la UB. Fins fa un any no sabia que existia una alternativa a obrir l'ordinador i veure el Ruidows carregant-se a pas de tortuga. Ni m'havia plantejat el concepte d'una informàtica ètica i lliure. Tot va començar a l'assignatura de Recursos Informàtics, en la qual ens van donar un Live-CD d'un Ubuntu (8 o 9 crec) configurat amb diversos programes útils per a estudiar química. Vaig tenir un gran professor que ens va explicar les idees generals de programació amb Fortran 77. M'ho vaig passar pipa aprenent com ordenar les idees dins del meu cap i transcriure-les a la pantalla! A més, vaig tenir l'oportunitat d'assistir a un curset d'Introducció a la Química Teòrica i Computacional que donaven a la facultat. Em va atreure molt el fet d'aprofitar la informàtica com a eina per a desenvolupar projectes químics.

    Per casualitats de la vida, jo coneixia en giorgiograppa i vam començar a escriure'ns perquè m'encuriosia el món que ens ofereix GNU/Linux. Gràcies a ell i els seus consells vaig assistir a la Release Party de l'Ubuntu 11.04. Allà el gran papapep (crec que no encara em faig cabal de tot el que sap aquest home) em va fer la partició i me'l va instal·lar al meu nou portàtil Toshiba Satellite L500-22R. A més, vaig poder palpar en primera persona l'ambient i el bon rotllo, alhora que l'empatia i la noblesa d'aquesta comunitat. Vaig notar que s'ho passaven bé ajudant a la gent sense esperar res a canvi, i això és immens!

    Ara, un any després i havent iniciat el Ruidows7 en comptades ocasions, estic molt content amb el salt a Ubuntu. Els problemes que he tingut fins ara me'ls ha resolt l'oncle Google. Fa una setmana vaig actualitzar a la versió 11.10, amb algun maldecap ja solucionat. Des de fa temps tenia pendent registrar-me aquí i donar-me a conèixer, cosa que ja puc considerar feta. I fins aquí la vessant informàtica de la meva vida.

    Apa, salut i motivació per tothom! I perdoneu la longitud d'aquest missatge!

  7. #257
    Join Date
    Jan 2012
    Beans
    18
    Distro
    Ubuntu 13.10 Saucy Salamander

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom.

    Ara me n'adono que no havia fet això de presentar-me...

    Be, em dic Joan però soc més conegut pel nikc, que si, vol dir que vaig descalç.

    Fa un temps que vaig instal·lar Ubuntu 11.10 partint de Windows Vista. Com que soc una mica tabalot ja he ficat la pota en algun lloc i per això em trobareu per aquí demanant respostes a ficades de pota...

  8. #258
    Join Date
    Jan 2008
    Beans
    2

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tots.
    Sòc Carles i visc a València.
    El meu nom al foro és karliter.
    Estic molt il.lusionat amb el tema del software lliure i concretament amb ubuntu.
    Treballe com a professor d'anglés en un institut de secundària.
    Sòc encara bastant inexpert en ubuntu i de segur que preguntaré molt.
    Gràcies a tots per davant.

  9. #259
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Aquí som tots aprenents en diversos graus, així que ens anem aclarint entre tots. Benvingut!

  10. #260
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Barcelona
    Beans
    9
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Fil de benvinguda

    Hola bon dia

    El meu nom és Jaume i visc a Barcelona. Ja fa un parell d'anys que utilitzo Ubuntu. Ara tenc el Lucid Linx. Acabo de veure que ja havia fet una consulta en el foro. Per cert, la solució va funcionar. Bé me volia presentar de nou, a veure si amb la vostra ajuda puc aconseguir d'una vegada que la impressora me funcioni. Plantejaré la meva consulta
    Last edited by jamasca; September 21st, 2012 at 10:10 AM.

Page 26 of 30 FirstFirst ... 162425262728 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •