Page 17 of 30 FirstFirst ... 7151617181927 ... LastLast
Results 161 to 170 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #161
    Join Date
    May 2009
    Location
    Pla d'Urgell
    Beans
    70
    Distro
    Xubuntu 14.10 Utopic Unicorn

    Re: Fil de benvinguda

    Hola,

    el meu nom és Albert, visc al Pla d'Urgell i fa temps que estic intentant aprendre del món Linux i, en concret, Ubuntu ja que és la única distribució que he provat.

    Ho faig des de la 6.06 però normalment sempre hi ha hagut alguna cosa que en cada versió m'ha fet desistir i abandonar-la ja sigui per ignorància meva o problemes impossibles de solventar. Malgrat tot, sóc tossut i cada cop que surt un nou Ubuntu torno a la càrrega i poc a poc crec que vaig aprenent cosetes.

    Espero seguir fent-ho per aquí.

  2. #162
    Join Date
    May 2009
    Beans
    4

    Re: Fil de benvinguda

    Hola

    Alguns potser em recordareu, perquè em vau oferir respostes a problemes que tenia amb el boot de Windows. Però gràcies a això, m'he convertit a l'ubuntisme! Per ara he pogut anar solventant dificultats... que duri!

  3. #163
    Join Date
    May 2009
    Location
    Barcelona (Catalunya)
    Beans
    7
    Distro
    Xubuntu 9.10 Karmic Koala

    Re: Fil de benvinguda

    Em dic Ivan Roig, i vaig néixer l'any 1979 a l'Eixample de Barcelona, on encara visc.

    Fa cosa d'un any i mig em vaig passar a l'Ubuntu, del que tot just n'he après les quatre coses bàsiques per a què no em resultés traumàtic abandonar el Windows. Amb l'aparició del Jaunty Jackalope vaig decidir formatar-me tot el disc dur i enviar a prendre vent la partició Windows. El mateix he fet amb el vell ordinador que tinc a casa mons pares, que durant aquest temps també s'ha acostumat a fer servir l'Ubuntu (¡que no diguin, doncs, que el Linux no està pensat per a la gent gran!).

    Sóc un entusiasta del moviment Free Software, amb totes les seves possibilitats socials i polítiques. Malauradament, encara no sé fer anar el terminal ni tinc cap coneixement de programació, però tinc el ferm propòsit de començar a omplir aquestes mancances... amb totes les limitacions de ser autodidacta i de formació filològica

    Espero aprendre molt amb (i gràcies a) vosaltres.

    PS: I en la mesura de les meves possibilitats, és clar, ser jo el que també us ajudi a vosaltres!

  4. #164
    Join Date
    May 2009
    Beans
    1

    Re: Fil de benvinguda

    Hola:

    El meu nom es Josep Maria, de Centelles, comarca d’Osona, Barcelona.
    La primera incursió a la informàtica va ser als 20 anys, per allà el 1986.... (la prehistòria), i em vaig casar jove amb un x86 Windows que ni recordo. Una experiència curta, de 15 dies, amb un divorci total amb el Bill Gates, vaig fer el salt i provar un Mac (vaig canviar de matrimoni informàtic i era un RARU). En aquella època era estudiant i vaig dedicar tots els estalvis a comprar un Mac, un fantàstic SE.
    Vaig ser feliç fins el 2003, any en que l’empresa em va donar un portàtil (per suposat, i per tocar els co..., Windows). Parèntesi al matrimoni, però sols de 10 mesos (vaig perdre l’oremus i altres coses...), vaig tornar a Apple. Pel fet d’anar a Windows vaig conèixer el programari lliure (Motzilla, Firefox, thuderbird, neooffice, openoffice, etc...) i les segueixo utilitzant al Mac, ja no tinc aplicacions Microsoft i m’ha despertat un cuquet. Ara estic provant el Linux en el portàtil vell de l’empresa com a hobby, però costarà molt fer el canvi i un segon divorci informàtic, encara somio amb el primer divorci informàtic.

  5. #165
    Join Date
    Jun 2009
    Beans
    22

    Re: Fil de benvinguda

    bones,

    Desprès de presentar-me per equivocació a l'apartat principal, ho faig aquí d'una manera més formal.

    Em dic David i sóc del Baix Camp, nascut al 88.

    Normalment faig anar winXP a l'ordinador de sobretaula ja que molts programes que utilitzo són privatius i ubuntu a l'ordinador portàtil per experimentar en aquest sistema que sempre m'ha interessat per la seva filosofia i augmentar la velocitat de l'ordinador que no és gaire potent.

    De moment estic ple de dubtes però trobo que es un sistema molt interessant i cada cop m'agrada més.

    Salut!

  6. #166
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    València
    Beans
    1
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Fil de benvinguda

    Hola bona vesprada des de València, soc nou en ubuntu, fa no res m'he instal.lat el 9.04 i m'agradaria que aquesta vegada amb la vostra ajuda siga el adeu definitiu al windows.

    Salutacions a tothom!!

  7. #167
    Join Date
    Jun 2009
    Beans
    Hidden!

    Re: Fil de benvinguda

    Hola, què hi ha. Aquest és el meu primer missatge, només per presentar-me. Fa un mes llarg que estic amb Ubuntu, encara que ja he tingut experiències amb altres distribucions (vaig començar amb Mandrake i he passat per Debian Woody, Sarge i Etch). Habitualment em moc entre Mac OS X i Ubuntu.

    En fi, m'agradaria poder comptar amb tots els usuaris per a aprendre'n i, si puc i sé fer-ho, no dubtaré a ajudar.

    Cordialment.

  8. #168
    Join Date
    Apr 2009
    Beans
    11

    Re: Fil de benvinguda

    Bon dia a tothom!

    Ja fa un temps em vaig inscriure en aquest fòrum per resoldre dubtes i ja aniria sent hora de dir quelcom de mi.
    Doncs sóc de Barcelona, llicenciat en ciències ambientals, aprenent de linux i entusiasta del tir amb arc.

    Em vaig començar a interessar per linux pel tema del programari lliure. Durant molt de temps vaig conviure amb windows i ubuntu però sense utilitzar massa aquest darrer, la veritat. Fins el dia que em vaig cansar que em petés l'ordinador, que l'hagués de formatejar i la més grossa, quan se'm va fer impossible iniciar ni salvar res per una mala actualització de windows sp3. Allí vaig dir prou i vaig instal·lar únicament ubuntu malgrat les petites incompatibilitats i paranoies que de vegades li agafen. Tot això perfèctament normal, el que seria la història que ha passat a tantíssima gent.

    I de tant en tant tinc rampells d'aprofundir en els temes més interns del sistema, sobretot amb la terminal tot i que de moment no me n'he sortit massa.

    Bé, una salutació i de tant en tant voltaré per aquí.

  9. #169
    Join Date
    Jun 2009
    Beans
    1

    Re: Fil de benvinguda

    Hola soc de valència i aquest cap de setmana he instalat per primera vegada el ubuntu, per tant estic mes verd que una seba en linux.

    Les primeres impresions sobre ubuntu son genials, be segurament vos molestare demanant alguna ajuda.

    una salutació desde el País Valencià

  10. #170
    Join Date
    Jun 2009
    Beans
    10

    Re: Fil de benvinguda

    Hola!
    Fa poc que m'he instal·lat Ubuntu, fart del Windows i atret per la idea del programari lliure.
    Suposo que com que sóc nou, tinc una allau de dubtes, de moment els vaig resolent amb tutorials i fils ja existents als fòrums, però per si un cas em registro i em presento.
    Us aniré llegint i fins aviat!

Page 17 of 30 FirstFirst ... 7151617181927 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •