Results 1 to 9 of 9

Thread: sincronitzacio pda

Beans
    8

sincronitzacio pda

Hola,
    intento la migraci´o a ubuntu pero no aconsegueixo sincronitzar la meva pda (Qtek s200) a Evolution.
    Algu em pot ajudar?
    Gracies

Beans
    2,997

Re: sincronitzacio pda

Abans de poder-te començar a ajudar seria bo que expliquessis què has fet abans per no anar repetint feina.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Beans
    1,530
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

Tinc entès que aquesta versió nova del windows de butxaca no es pot sincronitzar.
    Carles Oriol i Margarit

Beans
    194

Jo no he aconseguit una migració 100% a l'ubuntu en part per culpa de l'agenda amb PPC2003 que faig servir. Fa temps mi vaig barallar força i no vaig aconseguir sincronitzar eficaçment els contactes amb l'evolution.

De totes formes del recull de webs que em van ajudar aquesta és de les que vaig trobar mes interessant.

http://klizana.wordpress.com/2007/05...4/#comment-288

La meva PDA i l'ubuntu s'entenen però al final va resultar que només es sincronitzaven les cites creades a l'evolution i no les que creava a la PPC.

Una experiència un tan decebedora.

Salut!

Beans
    8

Hola de nou,
    en els diversos forums he trobat que hi ha qui ho ha fet amb synce. Aix´i que he instal.lat les llibreries de synce i tamb´e Multisync.
    Ho he fet seguint https://help.ubuntu.com/community/Po.../WindowsMobile

No aconsegueixo que el telefon i ubuntu es vegin.

Moltes gracies
    Xevi

Beans
    1,530
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

el ppc 2003 si que es pot sincronitzar SEGUR jo ho faig amb la meva, el de la qtek s200 crec que no.
    Carles Oriol i Margarit

Beans
    194

En les meves probes no va ser massa dificil de posar en marxa el synce.

Primer has de fer el dmesg i confirmar que la teva ppc "apareix" a linux, mes q res per confirmar on es troba referenciada.

Com ja us he comentat jo no vaig aconseguir mai que els contactes creats a la ppc2003se apareguessin a evolution.
    Es veu que el problema te a veure amb el timestamp, pero no vaig saber solucionar-ho.

Salut

Beans
    21

Jo em trobo amb el mateix problema, no puc sincronitzar un Dell Axim X5 amb l'Ubuntu. Tincs instal.lat Multisync, synce-dccm, synce-serial i librra0-tool.
    També el manual que ha posat en Xevi, i no hi ha maneres. El Multisync no em permet seleccionar el First ni el second plugin.

A part, també he intentat instal.lar l'activesync de windows amb el WINE i alhora que m'ha de detectar on està connectada la pocket se'm queda clavada l'instal.lació, no la troba en cap port. De totes maneres, no crec que hagués funcionat gaire bé sota el Wine.

gràcies!

Beans
    21

Ara ningu te pda's ....
    Continuo buscant.

Salut

Bookmarks