Results 1 to 5 of 5

Thread: [SOLVED] recuperar configuracio anterior

Beans
    262

[SOLVED] recuperar configuracio anterior

Hola companys,
    avui amb l'automatix he baixat un driver per nvidia (tinc aquesta tarja) I sorpresa.... al reiniciar no funciona.... em queda la pantalla en gris.
    Hi ha alguna manera re restaurar canvis?
    Crec recordar que els canvis de configuració es guarden en un arxiu i hi ha manera de desfer canvis.Quin archiu és?
    Gràcies

Beans
    221
    Distro
    Ubuntu 7.04 Feisty Fawn

Re: recuperar configuracio anterior

El fitxer que busques segurament és el de configuració del xserver. El pots trobar a:

Code:
    /etc/X11/xorg.conf
    De totes maneres em sembla que hi ha una ordre/programa que reescriu el fitxer xorg.conf i el deixa com està per defecte.
    Last edited by pespin; September 10th, 2007 at 08:05 PM.

Beans
    262

Gràcies Pespin,
    ja he pogut 'ressucitar' el meu Ubuntu, he hagut de canviar el nom del xconf i ja està..... Ja m'havia passat fa temps i no vaig guardar 'la recepta' de com solucionar-lo... Ara ho faré.....
    Tinc el problema que quan vull instal·lar alguna cosa com avui des de Automatix em surt que hi han controladors Nvidia per instal·lar i com que no acaba d'anar gaire fi, em tempto d'instal·lar-lo i ja desprès 'peta'.
    Gràcies

Beans
    2,997

T'aconsello fervorosament que et carreguis l'Automatix, ha portat problemes a massa gent. Sembla que li cal un periode llarg per a madurar.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Beans
    262

Si el eliminaré,
    recordo que un dia vaig instal·lar el Beryl des de l'automatix i em 'petava' l'Ubuntu,
    de fet no ho he provat més. Tinc un portàtil de 5 anyets.... i crec que el beryl necessita una mica de potencia...
    Merci pels consells Papapep, sempre van bé.

Bookmarks