Results 1 to 6 of 6

Thread: vídeo

  1. #1
    Join Date
    Apr 2007
    Beans
    168
    Distro
    Ubuntu Gnome 16.04 Xenial Xerus

    vídeo

    Bones,

    tinc una càmara de vídeo sony handycam dcr-hc24e i he enregistrat un vídeo, ara el voldria passar a l'ordinador però no sé com fer-ho, ho he intentat amb pitivi, kino i avidemux, estic segur que hi ha alguna cosa que em deixo, sabeu com ho he de fer?

    Sí, he connectat la càmara, a través del cable usb, a l'ordinador, tanmateix els programes no em troben la càmara i no puc importar el vídeo.

    Gràcies
    Ja no ens alimenten molles, volem el pa sencer!

    ...Acer Aspire 5612...

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Beans
    163
    Distro
    Ubuntu 7.04 Feisty Fawn

    Re: vídeo

    Camara de fotos? si és camara que porta una targeta de capacitat, segurament te la detectara com un llapisusb, i t' hauria de sortir un icona a l' escriptori que t' ha muntat be el dispositiu. clickes al icona i set obrira una finestra, per allà podràs remenar els arxius i hauria de haver el vídeo per allà.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Beans
    168
    Distro
    Ubuntu Gnome 16.04 Xenial Xerus

    Re: vídeo

    Pellroja, la càmara és de vídeo.
    Ja no ens alimenten molles, volem el pa sencer!

    ...Acer Aspire 5612...

  4. #4
    Join Date
    Feb 2007
    Beans
    163
    Distro
    Ubuntu 7.04 Feisty Fawn

    Re: vídeo

    llavors ja sera més dificil, si és de video dedueixó que és de cintes DV no?

    a windows com la feies anar?

  5. #5
    Join Date
    Apr 2007
    Beans
    168
    Distro
    Ubuntu Gnome 16.04 Xenial Xerus

    Re: vídeo

    Sí, és de cintes dv, tanmateix és nova (la van comprar per nadal) amb windows no l'he utilitzat mai però amb mac utilitzo el port firewire i imovie (al portàtil amb ubuntu no tinc firewire) en principi no havia de treballar vídeo amb el portàtil (...)

    gràcies
    Ja no ens alimenten molles, volem el pa sencer!

    ...Acer Aspire 5612...

  6. #6
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Catalonia
    Beans
    79
    Distro
    Kubuntu 8.04 Hardy Heron

    Re: vídeo

    Una opció senzilla per a descarregar una càmera amb firewire és el Kino. Està als repositoris oficials d'ubuntu, i potser fins i tot el tinguis instal·lat per omissió (mira al menú general, a multimèdia).

    Jo només l'he usat per a descarregar d'una càmera Panasonic (que no és meva, jo no en tinc) i després passar-ho a DVD amb el DVD styler.

    Naturalment, cal que tinguis el firewire habilitat a la BIOS i reconegut per l'ordinador.

    Sort!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •