Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 26 of 26

Thread: amule

Beans
    284
    Distro
    Kubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

Re: amule

El parpalleix el fa exactament cada 5 segons, desde l'inici fins al final, en la pestanya de transferències.

Ja vaig provar i ho torno a fer sovint de canviar els paràmetres de configuració, un per un, reiniciant. No deixa de fer-ho.

Provaré d'esborrar-ho tot i partir de 0 per anar introduïnt els canvis d'un a un i veure en quin moment apareix.

Gràcies.
    "Mai no em canso de preguntar" (Albert Einstein)

Beans
    119
    Distro
    Kubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Quote Originally Posted by bratac View Post
    Bones,

l'amule es tanca automàticament quan fa una estona que el tinc engegat, em podeu dir per que passa? Treballo amb Ubuntu 7.04.

gràcies,

alfred
    vaja, ja no soc l'unic que li passa,

Beans
    2,997

Potser teniu tots dos la mateixa targeta gràfica?
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Beans
    1,130

A l'amule: Preferencies -> Gui i alla poseu Vista de la barra de progrés totalment a l'esquerra (plana), us ho segueix fent?

Beans
    11

Hola,
    fa poc que intento passar de windows pero noi...no se fer res. A vore, quan instalo amule, al obrirlo em demana un PW. Es possible? Quin és?

Beans
    2,997

A vore, quan instalo amule, al obrirlo em demana un PW
    A aquesta vida, possible ho és tot menys una cosa

Ara bé, normal no ho és gens, això no. Te la demana al instal·lar o al executar-lo? amb quin usuari estàs treballant?

Per cert, hauries d'obrir un nou fil, ja que tot i que parli del mateix programa no té absolutament res a veure amb el contingut d'aquest.
    Fes una bona llegida als dos fils de capçalera que trobaràs damunt dels "normals", el de benvinguda i el de no-iniciats.

Benvingut.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks