Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 26

Thread: amule

Beans
    284
    Distro
    Kubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

Cool Re: amule

Tot això que m'expliques no crec que es pugui aplicar al meu cas però em dóna una idea de com pot resultar de difícil resoldre una qüestió que haurien d'haver resolt els desenvolupadors d'amule.

Jo relaciono els saltirons de la meva pantalla quan hi tinc l'amule amb el fet de que tingui aquests fitxers de parts bak.

Si ningú no em diu el contrari, els esborraré un per un i a veure què passa.
    "Mai no em canso de preguntar" (Albert Einstein)

Beans
    194

Re: amule

No se si passa res per esborrar aquests bak. Jo tb els tinc a la carpeta temp de l'amule. Els baks son dels arxius mets amb la informació de la descàrrega, no la descàrrega en si. Ocupen poc i només són per si es corromp l'arxiu original.

Per aquí no crec que vinguin els teus problemes. Les particions NTFS millor evita-les de sortida, encara que si l'amule no pot escriure al disc pq esta ple o no te permís aleshores es tanca sol. Vull dir amb això que aquest disk que tens no deu ser NTFS pq l'amule ha creat fitxers

El que deia el patrick desborrar la carpeta .aMule que està al teu directori personal, serveix per obligara l'amule a començar desde 0.

Recorda sempre que abans desborrar res però és millor senzillament canviar-li el nom a les coses per poder-les recuperar si no ha anat bé la proba.

El que no he acabat d'entendre és això dels saltirons. A què et refereixes?

Salut!

Beans
    284
    Distro

Amb això dels saltirons vull dir que, quan tinc l'amule en pantalla, aquesta es queda en blanc durant mig segon cada 4-5. Fa com unes pampallugues gegants. Però només amb l'amule.

Això de treure'l del directori personal què vol dir?. On l'hauria de posar?.

Beans
    194

Doncs aquests saltirons no els he vist mai...

respecte a treure'l del directori personal només has d'anar a Llocs-Carpeta d'Inici, aquesta és la teva carpeta personal. Has de tenir activat "mostra els fitxers ocults" (Ctrl+H) La carpeta .aMule el punt inicial vol dir carpeta oculta. Doncs bé, a aquesta carpeta li canvies el nom per exemple .aMule.antic i quant tornis a engegar l'amule veuras que torna a crear la carpeta .aMule al teu directori personal amb els valors posats a 0. Si les coses van maldades borres aquesta nova carpeta i l'antiga li tornes a posar el nom original.

Amb això podràs per exemple veure si l'amule amb la configuració original també et dona problemes i probar coses sense perill.

Salut!

Beans
    284
    Distro

Com que veig que hi entens molt, et continuo preguntant.

Trobo que el comportament de l'amule és molt diferent del de l'emule. Per exemple, de la manera que s'instal·la (dins d'una altra carpeta amule i deixant alguns fitxers fora).

Trobo estrany que no crei les carpetes Incoming i Temp. Això em va permetre introdu·ir-li les que ja tenia guardades, sense haver-les de canviar. Però no em va deixar ficar l'Incoming dins de la carpeta interior sino en l'externa que veiem oberta en la captura.

Tot és correcte?.
    Attached Images Attached Images

Beans
    284
    Distro

Misteri: He desinstal·lat l'amule, després de guardar en l'escriptori les carpetes Temp i Incoming. He reiniciat l'ordinador i l'he tornat a instal·lar.

He mirat com funcionava per defecte, sense configurar i... ESTAVA CONFIGURAT com jo el tenía abans de desinstal·lar.

He tornat al Synaptic i m'he assegurat de desinstalar-lo juntament amb tots el paquets complementaris i fitxers que hi féien referència.

Després de fer reboot, l'he tornat a instal·lar i... TORNAVA A ESTAR CONFIGURAT com jo el tenia abans de desinstal·lar-lo. A més, s'ha posat a funcionar continoant les baixades d'abans, sense tenir instal·lades les carpetes Incoming i Temp en el seu directori.

Continua fent els parpallejos, no ha deixat de fer-los mai.

Beans
    1,130

per borrar la configuración no has de borrar l'amule: aixo no es el finestres (que diuen per aqui )

n'hi ha prou en borra la carpeta .aMule del teu home (o renombrar-la)

salut

Beans
    221
    Distro
    Ubuntu 7.04 Feisty Fawn

Suposo que se't quedava la configuració perquè executaves (bé des de la terminal o el synaptic) "remove", i això deixa els arxius de configuració. Hi ha una altra opció que es eliminar completament ("purge")

Beans
    284
    Distro

Quote Originally Posted by patrickfromspain View Post
    per borrar la configuración no has de borrar l'amule: aixo no es el finestres (que diuen per aqui )

n'hi ha prou en borra la carpeta .aMule del teu home (o renombrar-la)

salut
    No és que em molesti la configuració, eh?. De fet, quan resolgui el problema dels saltirons, tornaré a posar-hi la mateixa.

Em crida l'atenció perque penso que la no resolució és culpa de la desinstal·lació deficient de l'amule, que dec tenir mal instal·lat.

Sabeu com puc eliminar els parpallejos?. Si cal el tornaré a desinstal·lar com m'indiques tú Pespin. Però si no és el camí, no el desinsta·lo.

Beans
    194

A veure, crec que encara que desintalis l'amule amb l'opció --purge no eliminarà la carpeta .amule que es troba al directori personal de l'usuari. La millor manera repeteixo és borrar la carpeta .aMule del teu usuari.

Per exemple escriure des d'una terminal acabada d'obrir.

mv .aMule .aMule.vell
    Si després vols recuperar la configuració original

mv .aMule.vell .aMule
    Per la teva informació en aquesta carpeta .aMule hi ha un fitxer tipus text de configuració anomenat amule.conf que si l'edites hi veuràs totes les opcions del programa. Quant es crea la carpeta .aMule per primer cop és quant es crea aquests fitxer amb els valors per defecte. És per això que no serveix de gaire des-instal·lar l'amule i és millor eliminar aquesta carpeta i forçar que es torni a crear amb els valors per defecte.

Això dels flashos et passa a la que arrenques l'amule o quant ja porta una estona?

Per curiositat he buscat als fòrums d'amule i només n'hi ha un que es queixa del mateix però li passa perquè té una màquina un pel vella.

Si el teu ordinador està bé se m'acut que potser tens posades masses fonts per fitxers o reconeccions... vaja alguna cosa que fa que l'amule funcioni intensivament. Podries provar a baixar les fonts per fitxer i coses així.

I si l'amule no tira doncs proba el MLDonkey que es pot instal·lar des del menú aplicacions/Afegeix-elimina. Ara jo no l'he provat mai!

Salut!

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks