Results 1 to 4 of 4

Thread: Navegar amb l'Ubuntu

Beans
    20

Navegar amb l'Ubuntu

Hola!

Ahir em vaig instal·lar l'Ubuntu.
    Només instal·lar-lo podia navegar perfectament amb el Firefox per wifi perfectament, però avui ho he intentat i ja no he pogut.
    Tinc connexió de xarxa normal i wifi. Crec que el problema és que l'Ubuntu ha creat una passarel·la entre les dues, però no sé com esborrar-la.
    Algú em pot ajudar?

Gràcies!

Beans
    28
    Distro
    Ubuntu

Re: Navegar amb l'Ubuntu

Quina versió t'has instal·lat?
    Com ho fas per triar la xarxa per a connectar-t'hi? (quin programa)

Beans
    20

Hola!

He instal·lat la versió 6.10. L'última que estava en el servidor caliu.
    Per triar la xarxa a la qual vull connectar-m'hi, el que faig és clicar en la icona que apareix en la barra d'eines en la part superior de la pantalla al costat de la icona d'apagar l'ordinador.
    Aquesta icona apareix sense instal·lar cap programa adicional quan fas la instal·lació de l'Ubuntu.

Salut!

Josep

Beans
    28
    Distro
    Ubuntu

Jo des del Edgy Eft (6.10) havia d'utilitzar el wifi-radar i era l'única forma que em funcionava. Si ho vols provar, és bastant intuïtiu i a mi m'anava de meravella. Tot i així sé d'algú que no li funcionava...

Pots instal·lar-lo des del synaptic tranquil·lament, ja diràs què tal et va.

PS: Tot i així amb la nova versió (Feisty que és beta encara) ve un applet molt maco que sí que et detecta bé les xarxes i et guarda les configuracions.

Bookmarks