Results 1 to 2 of 2

Thread: Configurar mondem adsl

Beans
    13

Configurar mondem adsl

Hola a totom!

Bé, estic mirant de configurar un modem dlink dsl 200. He trobat un driver que es diu eciadsl. Algú en sap alguna cosa? moltes gràcies per avançat!

També voldria saber si hi ha alguna manera de fer funcionar una impresora no compatible amb linux (ho vaig mirar en no se quina pagina), amb algun emulador o alguna historia.

Igualment em sembla que instalaré win i ubuntu amb una particio vfat, o sigui que tampoc em corre molta pressa, però si em puc estalviar tota la mandanga de copiar arxius aqui, reiniciar, imprimir, etc... doncs millor.

Merci x tot

Beans
    79
    Distro
    Kubuntu 8.04 Hardy Heron

Re: Configurar mondem adsl

Quant a la impressora: Si no ens dius la marca o model d'impressora, poc et podrem ajudar...

Entre noves i velles, n'hi deu haver unes quantes que "no són compatibles amb linux".

Per cert, no és que les impressores tinguin cap incompatibilitat específica amb el programari lliure, sisó que els seus fabricants, a part de fer controladors "exclusivament per windows", no s'han dignat a donar la informació adient perquè poguéssim fer controladors lliures.

Precisament, els sistemes *NIX (com el GNU/Linux) tenen en el PostScript un estàndard versàtil i transportable a diverses pltaformes, en comptes del desori de controladors tancats i propietaris propis de MS-Windows.

Esperem que algú et pugui ajudar si ens dones les dades adients.
    Last edited by eselma; March 14th, 2007 at 07:24 PM.

Bookmarks