Results 1 to 2 of 2

Thread: El parlament francès canvia a ubuntu

Beans
    1,530
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

El parlament francès canvia a ubuntu

El parlament francès canvia a ubuntu

Noticia traduïda del http://fridge.ubuntu.com/node/814

El parlament francès sembla que serà el proper a migrar a ubuntu segons les noticies. Recentment ha fet un informe que prioritzava l'ús de programari lliure al propietari. Amb aquest canvi s'espera aconseguir un estalvi substancials als contribuents.

Seguint aquesta recomanació dues empreses Lingorama i Unilog han estat seleccionades per subministrar als membres del parlament així com als seus asistents nous ordinadors que contenent programari lliure.
    Això seran 1,154 ordinadors nous funcionant amb ubuntu abans de la data de la propera sessió que serà al juny del 2007.

Podeu trobar informació en francès a zdnet.fr i latribune.fr. També hi ha un article en anglès des de novembre del 2006 que pertany a aquest informe a zdnet.com.
    Last edited by CarlesOriol; March 12th, 2007 at 12:53 PM.

Beans
    366
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

Re: El parlament francès canvia a ubuntu

Off-Topic: Crec recordar haver llegit fa uns mesos a la pàgina de GNU que el govern françes està en contra de l'Open Source i s'havia plentejat prohibir-ho, però pot ser ho vaig entendre malament. Pot ser que fos només els programer peer-to-peer de codi obert; hi ha algú altre que també ho hagi llegit i m'ho pugui explicar? [Fi de l'Off-Topic]

Molt bona notícia, a veure si els altres governs en prenen exemple. Sembla que últimament l'Ubuntu està imparable, estic llegint per tots costats que gent i empreses s'hi passen, i diversos amics/coneguts s'hi han pasat o tenen pensat fer-ho (la majoria sense que jo els en parlés).
    Last edited by RainCT; March 12th, 2007 at 07:50 PM.
    Siegfried-A. Gevatter Pujals
    Ubuntu Developer. Debian Developer. Zeitgeist Core Developer.

Bookmarks