View Poll Results: Quin reproductor de musica fas servir?

Voters
22. You may not vote on this poll
  • Amarok

    11 50.00%
  • Rhythmbox

    5 22.73%
  • Banshee

    2 9.09%
  • Exaile

    0 0%
  • Songbird Media Player

    0 0%
  • Totem

    1 4.55%
  • VLC media player

    2 9.09%
  • XMMS / XMMS2

    1 4.55%
  • Beep Media Player / BMPx

    0 0%
  • Altres (digues quin)

    2 9.09%
Multiple Choice Poll.
Results 1 to 6 of 6

Thread: Reproducto de musica preferit?

  1. #1
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Cambrils, Catalonia
    Beans
    1,130

    Question Reproducto de musica preferit?

    Bones gent!

    Poso aquest tema per a veure quin reproductor de musica feu servir. Tambe podeu dir perque el feu servir i tal..

    Començo jo: jo, encara que soc de gnome, faig servir Amarok.. de tots els que he probat, ha sigut el que mes m'agrada, de lluny. El trobo simplement genial, a anys llum de la competencia.

    I vosaltres?

    Aclaracio: encara que poso VLC i totem, nomes voteu-los si els feu servir per escoltar musica.
    Last edited by patrickfromspain; May 5th, 2007 at 11:58 PM.

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Reproducto de musica preferit?

    Doncs jo també em vaig enganxar inicialment a l'Amarok (tot i que soc Gnomero de mena), fins que vaig descobrir el Listen. Per mi fa tot el que cal fer, i crec que gairebé tot el que fa l'Amarok, i m'ajuda a netejar el sistema de llibreries Kde (que no és que facin lleig ni res semblant, es tracta d'economia d'espai).
    A Edgy feia una mica el burro, però ara a Feisty l'han acabat de posar a to i va perfecte. Proveu-lo i no l'abandonareu (ell no ho faria )

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Reproducto de musica preferit?

    Arrrrrrrrrrrgggggggg.... el listen és terrible.... el codi en "puton" és d'allò més rigid... Crec que és un programa que no te cap possibilitat.

    He estat jugant a afegir el kumbaworld al /usr/lib/listen/widget/webinfo/lyrics.py i és crec que el programa és massa estàtic... molt visualbasiqueru.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Cambrils, Catalonia
    Beans
    1,130

    Re: Reproducto de musica preferit?

    be, el listen no esta mal.. pro tambe li fallen cosetes, que per a mi, son basiques i necessaries.

    Per exemple, jo tinc una col·lecció de 66 recopil·latoris Trojan Box Set. Cada un d'aquests, té 3 discs, amb un total de 50 cançons i amb un munt d'interprets diferents. Doncs bé, en l'amarok, simplement apareixen a sota d'Artistes Diversos (si ho vull així, si no ho puc treure d'alla), i així, jo puc posar tranquilament Trojan Sunshine Reggae Box Set CD1 a reproduir i en pau. La col·leccio queda neta i endreçada.

    En el listen, el rhythmbox, l'exaile no puc fer-ho! Sota artistes hem surtet tots i cada un dels que tinc i no hi ha l'opcio de posar artistes diversos.. i es un follon. Perque clar, en 66*50=3300 cançons hi ha molts grups/cantants diferents.. molts d'ells, amb nomes tenen 1 2 o 3 cançons.. I això només en aquest cas eh? Tinc molts mes Mp3 i mes recopilatoris.. En l'amarok, tinc els meus 30 gigues d'mp3 ordenats perfectament, en els demes.. es impossible.

    Tambe esta que l'amarok, si hi ha una imatge a la carpeta d'un album, me l'agafa i punt. El listen no.. (nomes m'agafa les que es diuen cover); en l'exaile, li he de posar una llista de possibles noms i no puc posar *.jpg *.png o *.*..

    Pro bé, ja se sap: sobre gustos...

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Barcelona
    Beans
    614
    Distro
    Ubuntu 20.04 Focal Fossa

    Re: Reproductor de musica preferit?

    He votat XMMS, perquè és el meu player de tota la vida (a Windows tenia Winamp), el més simple i ràpid d'engegar. Per això el tinc configurat com a player del GTKpod. Però no toca fitxers OGG
    També he votat Amarok, perquè és el que faig servir per la biblioteca de música del PC. Amb la interfície "custom colors" no canta tant amb el Gnome, i és bo per gestionar playlists. És una passada com troba les portades dels discs! Però Amarok té problemes per muntar el meu ipod
    Amb això que, no sé si perqué encara estic provant, o perqué és normal a linux, però faig servir un programa diferent per a cada cosa...

  6. #6
    Join Date
    May 2005
    Location
    Alpicat
    Beans
    223
    Distro
    Ubuntu Intrepid Ibex (testing)

    Re: Reproducto de musica preferit?

    A GNOME faig servir el Banshee (a KDE Amarok).
    A mesura que m'hi vaig acostumant, trobo que el Banshee està força bé i és una alternativa prou bona a l'Amarok, si no et vols instal·lar mig KDE al sistema.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •