Results 1 to 3 of 3

Thread: Problemes a l'engegar ...

  1. #1
    Join Date
    Feb 2007
    Beans
    Hidden!

    Problemes a l'engegar ...

    Hola!

    primer de tot, salutacions a tothom i gràcies per fer que això rutlli.

    I bé, la consulta, tinc el live-cd, o desktop-cd, versió 6.06. A l'engegar l'ordinador em comença a carregar, i em surt la pantalla inicial on et demana si vols fer l'startup normal o en safe mode. Doncs bé, cliqui el que cliqui (normal o safe) i fins i tot canviant les resolucions de la tarja gràfica (F4 del menú) no hi ha manera que arrenqui.

    M'explico, comença a carregar-se, es veu la barra com arriba al 100% i TOT dóna OK (fins i tot les X). Un cop ho carrega tot, el monitor s'apaga, s'encén i ja em surt el missatge de que "la senyal està fora de rang".

    Pel senyal entenc que la tarja gràfica està donant una freqüència de sortida massa alta que el monitor no soporta (és un monitor no gaire antic, dels plans, ara no recordo el model). La tarja gràfica és una AOPEN MX400. Dir-vos que he tingut diferents linux (inclós el knoppix) amb aquesta tarja gràfica i no he tingut cap problema.

    Teniu idea de què fer?

    Disculpes anticipades per la llarga explicació i moltes gràcies!!!

    Sergi

  2. #2
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Problemes a l'engegar ...

    Si el que vols és instal·lar l'ubuntu. Baixa't la versió alternate. Un cop fet això pots modificar el xorg.conf per tal de canviar el refresc del monitor. -ja t'explicaria com fer-ho -

    Si el que vols es veure el ubuntu des de CD per curiossejar, es pot arreglar però et portarà més maldecaps que satisfaccions.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2007
    Beans
    Hidden!

    Re: Problemes a l'engegar ...

    Hola,

    finalment m'he baixat la versió Alternate i me l'he instal.lat. I al referir-te a l'arxiu xorg.conf, ja l'he buscat i l'he modificat. Ara ho puc veure perfectament excepte per un petit problema de resolució. Però ja puc anar trastejant.

    Moltes gràcies
    Sergi

    PS: si veig que no me'n surto amb les resolucions, caurà un altra post ...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •