Results 1 to 3 of 3

Thread: Canviar mode Bluetooth de HCI a HID

  1. #1
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    West Sussex (UK)
    Beans
    180
    Distro
    Ubuntu

    Canviar mode Bluetooth de HCI a HID

    Vull canviar el mode d'us del meu Bluetooth de HCI a HID. Uso un teclat i mouse Logitech amb un adaptador CSR perquè l'adaptador Logitech m'ha deixat de funcionar.

    Aquest adaptador es pot fer servir en els dos modes HCI/HID en principi però no se la manera de canviar-los.

    Abans hi havia un command de BlueZ que es veu que funcionava -hci2hid-, però a Vivid ja no hi es entre la llista segons el Software Centre.

    He trobat per internet solucions antigues com aquí https://help.ubuntu.com/community/BluetoothSetup

    però no tinc l'arxiu /etc/default/bluetooth sinó /lib/udev/rules.d/97-bluetooth-hid2hci.rules

    Hi ha algú que sàpiga com fer que l'adaptador CSR passi de mode HCI a HID?

    Gracies.
    Damn the torpedoes, full steam ahead!

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Canviar mode Bluetooth de HCI a HID

    No tinc coneixement sobre el problema que comentes, però mira si aquesta solució pot funcionar:

    https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+s...ev/+bug/444420

    És molt antiga però, i possiblement ja la tinguis registrada.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  3. #3
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    West Sussex (UK)
    Beans
    180
    Distro
    Ubuntu

    Re: Canviar mode Bluetooth de HCI a HID

    Gracies wgarcia

    Em sembla que ja havia vist aquesta solució. Ja havia provat de canviar l'argument que hi ha en una de les solucions en el fil, i encara he canviat l'adreça del dispositiu, però encara no em funciona.

    Damn the torpedoes, full steam ahead!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •