Results 1 to 5 of 5

Thread: ubuntu 14.04 no mostra la unitat de CD / DVD

  1. #1
    Join Date
    Apr 2015
    Beans
    3

    ubuntu 14.04 no mostra la unitat de CD / DVD

    Hola!

    He provat de moltes maneres, però les unitats de CDDVD no apareixen de cap manera al meu ordinador. Tinc instal·lada una unitat de DVD de LG i ara no hi puc accedir, ni tan sols surt a la llista de discos de l'explorador. Vaig provar amb una unitat lectora portàtil de CD per si era cosa de la LG i tampoc funciona.

    Mirant diferents fils de gent amb problemes semblants vaig provar de fer a la terminal un "dmesg | grep CD" i surt aquest texte:

    [ 4.904296] scsi 11:0:0:0: CD-ROM TSSTcorp CDDVDW SE-208DB TS01 PQ: 0 ANSI: 0
    [ 4.927904] cdrom: Uniform CD-ROM driver Revision: 3.20
    [ 4.928017] sr 11:0:0:0: Attached scsi CD-ROM sr0

    està detectant alguna cosa? ... a partir d'aquest punt ja no sé qué fer...el fil que parlava d'això no continua,...algú em pot ajudar?

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: ubuntu 14.04 no mostra la unitat de CD / DVD

    Una pregunta tonta: Li poses un CD a dins, oi? Perquè sols ho munta si hi ha un CD a dins...
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  3. #3
    Join Date
    Apr 2015
    Beans
    3

    Re: ubuntu 14.04 no mostra la unitat de CD / DVD

    Sí, sí...
    he provat també diferents CDs, per si de cas

  4. #4
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: ubuntu 14.04 no mostra la unitat de CD / DVD

    Tens un USB d'instal·lació de l'Ubuntu? Pots provar una sessió iniciant l'ordinador amb aquest USB, i provar la unitat de CD/DVD des de la sessió d'USB?
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  5. #5
    Join Date
    Apr 2015
    Beans
    3

    Re: ubuntu 14.04 no mostra la unitat de CD / DVD

    Merci, ho provaré. A veure qué passa

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •