Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 23 of 23

Thread: Unity ha petat a ubuntu 14.04

  1. #21
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Unity ha petat a ubuntu 14.04

    Sembla estrany que el teu sistema no funcioni, perquè no sembla una targeta gràfica massa complicada. Penso que pot ser un problema de mala configuració del controlador de Nvidia. Una cosa que em sembla encara no s'ha provat és:

    Code:
     sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  2. #22
    Join Date
    Dec 2011
    Beans
    19

    Re: Unity ha petat a ubuntu 14.04

    Bones.

    Després de intentar 1000 coses vaig decidir fer net i reinstal.lar ubuntu 14.04, però continuava fallant.

    He esperat a poder baixar-me el 15.04 (Vivid Vervet), l'he instal.lat i de bones a primeres m'ha fallat també.
    He cambiat el controlador "Nouveau" pel de Nvidia i de moment sembla que funciona. Creuaré els dits...

    Salut i gracies per tot !

  3. #23
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Unity ha petat a ubuntu 14.04

    Aquesta edició de l'Ubuntu porta uns controladors propietaris de NVIDIA força actualitzats, potser sigui això. La veritat que és un mal de cap aquest tema dels controladors propietaris, jo sempre que puc faig servir targetes gràfiques Intel que sols tenen controladors oberts. Però no sempre és possible, hi ha un munt d'ordinadors que venen amb targetes NVIDIA i ATI.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •