Results 1 to 8 of 8

Thread: Substitut per a l'Ubuntu One

  1. #1
    Join Date
    Nov 2013
    Beans
    5

    Substitut per a l'Ubuntu One

    No sé que en penseu,.... quina pot ser l'opció gratuïta per a sustituir aquest servei de backups que aquest juny ha deixat de funcionar.
    N'he provat un parell i m'han semblat una enganyifa, especialment el justcloud, que després a més no trobava la manera de desinstal·lar,
    es clar que, no he fet servir el servei de pagament....

    He volgut instal·lar el wuala pel Centre de programari d'Ubuntu i he quedat una mica sorprés que em redirigis a ubuntu one, no sé pas si té
    res a veure però pel web de wuala.com dona la possibilitat d'abaixar el paquet deb.

    Bé si algú vol compartir opinions les agrairé.

    Salut

  2. #2
    Join Date
    May 2012
    Location
    India
    Beans
    46
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Substitut per a l'Ubuntu One

    Bé, seria fantàstic si pogués si us plau, publicar-el mateix en anglès. Bé, jo havia d'anar al traductor Google, traduir les coses completament per llegir el que vostè va enviar. Si la persona que està veient aquest fil té un cromo instal · lat, no seria una gran preocupació. Però aquest no és el cas amb tots com jo. Així que si us plau, si pots traduir la pregunta utilitzant el traductor de google seria meravellós i també la probabilitat d'obtenir una resposta s'incrementarà.

    També per a la pregunta que vas fer, em temo que no sé la resposta. : D
    If A equals success, then the formula is A equals X plus Y and Z, with X being work, Y play, and Z keeping your mouth shut.”
    - Albert Einstein

  3. #3
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Substitut per a l'Ubuntu One

    Les alternatives òbvies, tot i que pot ser no agradin pel seu caràcter comercial que de totes maneres l'Ubuntu 0ne també tenia, és per un cantó Dropbox (que té client nadiu per a Ubuntu) i per un altre cantó Google Drive, que no està tan integrat a Linux però també té alguns clients per facilitar la sincronitzacíó.

    També hi ha un altre que no conec que es diu Copy (https://www.copy.com/home/) que està sembla molt integrat amb Linux, i en particular a Ubuntu està integrat als navegadors de fitxers més habituals (Nautilus, Thunar, Caja).

    Per últim si pots disposar de servidor propi està Owncloud (http://owncloud.org/) que ofereix màxima privacitat perquè els fitxers queden en el teu propi servidor.

    (Deepak J: I'm afraid this is a forum in the Catalan language, if you want support in English you will have to post your question in the general Ubuntu Help forum)
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  4. #4
    Join Date
    Nov 2013
    Beans
    5

    Re: Substitut per a l'Ubuntu One

    Ok provaré aquestes opcions que comentes, em resta encara aclarir el dupte aquest amb el wuala.

    Gràcies!

    (Thanks Deepak J for your reply but this forum is in catalan indeed, there are people that don't feel confortable with english and they need questions and answers in their own language. Regards . )

  5. #5
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Substitut per a l'Ubuntu One

    No coneixia el wuala, és interessant, suposo que encara no l'han actualitzat per tenir en compte el tancament de l'Ubuntu One.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  6. #6
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Vallirana
    Beans
    92
    Distro
    Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish

    Re: Substitut per a l'Ubuntu One

    Jo m'he passat a Dropbox. Va força be. Era mes bonic l'ubuntu-one, que l'hi farem !
    Salut

    ffp

  7. #7
    Join Date
    May 2012
    Location
    India
    Beans
    46
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Substitut per a l'Ubuntu One

    Ho sento nois ... He estat allunyat dels fòrums per a un bastant temps i no em vaig adonar que hi ha un fòrum dedicat als usuaris catalans ... el meu mal ... ho sento per la meva negligance ...
    Last edited by Deepak J; June 20th, 2014 at 08:06 PM.
    If A equals success, then the formula is A equals X plus Y and Z, with X being work, Y play, and Z keeping your mouth shut.”
    - Albert Einstein

  8. #8
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Substitut per a l'Ubuntu One

    Cap problema Deepak J, i molt atent de la teva part d'escriure en català, la 8ena llengua més parlada a Europa (http://en.wikipedia.org/wiki/Languag...er_of_speakers)
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •