Results 1 to 2 of 2

Thread: No puc connectar shotwell i flickr

  1. #1
    Join Date
    May 2014
    Beans
    1

    No puc connectar shotwell i flickr

    Bones,

    fa poc em vaig actualitzar el meu GNOME ubuntu (sóc dels pocs a qui els encanta GNOME 3) tot funciona com la seda menys una cosa. Shotwell no em connecta amb flickr. Ja sé que ningú utilitza flickr però a mi em va molt bé i trobava molt còmode poder penjar imatges directament des de shotwell.
    Quan vaig a «Publica» no em surt l'opció del flickr i si faig clic a «afegeix més comptes» no passa res. També he anat a «Comptes en línia» i ho he configurat des d'allí però igualment no em funciona.

    Algú em pot donar un cop de mà?

    Gràcies!

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: No puc connectar shotwell i flickr

    No ets l'únic al que li agrada Gnome 3, conec uns quants. Jo no el faig servir però no crec que tingués gaire problemes en adoptar-lo. I pel que fa a Flickr, és on s'arxiven les fotos de les activitats de l'equip català de l'Ubuntu. Quan dius que has anat a "Comptes en línia" et refereixes a què t'has validat al teu compte Flickr allà, oi?
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •