Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 22

Thread: pantalla ubuntu s'ha quedat negre

Beans
    262

Re: pantalla ubuntu s'ha quedat negre

Hola Wgarcia,
    gràcies per el teu interès....
    el que m'està passant és molt "misteriós"....no ho acabo d'entendre... el que m'està passant....
    gairabé em venen ganes de tornar a instal·lar el 13.10 altre cop.... a veure va millor i començo de 0-
    he fet el que m'has dit i:
    code:
    pere@pere-PC:~$ sudo apt-get install --reinstall ubuntu-desktop
    [sudo] password for pere:
    S'estÃ* llegint la llista de paquets… Fet
    S'estÃ* construint l'arbre de dependències
    S'estÃ* llegint la informació de l'estat… Fet
    0 actualitzats, 0 nous a instaŀlar, 1 reinstaŀlats, 0 a suprimir i 17 no actualitzats.
    S'ha d'obtenir 4270 B d'arxius.
    Després d'aquesta operació s'empraran 0 B d'espai en disc addicional.
    Bai:1 http://ftp.caliu.cat/pub/distribucions/ubuntu/archive/ saucy/main ubuntu-desktop i386 1.307 [4270 B]
    S'ha baixat 4270 B en 0s (14,6 kB/s)
    (S'estÃ* llegint la base de dades… hi ha 708119 fitxers i directoris instaÅ€lats actualment.)
    S'estÃ* preparant per a reemplaçar ubuntu-desktop 1.307 (emprant …/ubuntu-desktop_1.307_i386.deb)…
    S'estÃ* desempaquetant el reemplaçament de ubuntu-desktop…
    S'estÃ* configurant ubuntu-desktop (1.307)…
    en la segona part no hi tinc rés:
    code:
    pere@pere-PC:~$ ls /var/crash
    pere@pere-PC:~$ cd /var/
    pere@pere-PC:/var/crash$ ls -l
    total 0
    __________________________________________________ ___________________________________
    pserra
    registered linux user #450807

Beans
    1,641
    Distro
    Ubuntu Development Release

Sí, es estrany, perquè que jo sàpiga la targeta gràfica que tens està suportada pel sistema gràfic d'Ubuntu i no hi hauria d'haver-hi problema. Pots provar la següent ordre a veure quina sortida et dóna?:

Code:
    /usr/lib/nux/unity_support_test -p
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Beans
    262

Hola wgarcia,
    el que em retorna es aixo:
    pere@pere-PC:~$ /usr/lib/nux/unity_support_test -p
    Xlib: extension "GLX" missing on display ":0".
    Error: GLX is not available on the system
    pere@pere-PC:~$
    que estrany...
    Last edited by pserra; March 12th, 2014 at 11:21 PM.
    __________________________________________________ ___________________________________
    pserra

Beans
    1,641
    Distro

És possible que quan vas instal·lar els controladors de NVIDIA t'ha configurat el sistema gràfic per usar aquests controladors, i com la teva targeta gràfica és Intel i no NVIDIA ara la gràfica no funciona.

Doncs pots provar si desinstal·lant els controladors NVIDIA tornem a la normalitat, si no és així s'haurà de mirar si tens els controladors d'Intel isntal·lats, no sigui que la instal·lació dels NVIDIA els hagi remogut. Per tant prova

Code:
    sudo apt-get remove --purge nvidia-current
    a veure si hi ha sort.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Beans
    1,641
    Distro

Millor encara:

Code:
    sudo apt-get purge nvidia*
    sudo apt-get install --reinstall xserver-xorg-video-intel libgl1-mesa-glx libgl1-mesa-dri xserver-xorg-core
    sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg
    sudo update-alternatives --remove gl_conf /usr/lib/nvidia-current/ld.so.conf

Beans
    262

Hola wgarcia
    ara sembla que comencem a "resucitar" el Ubuntu
    després de les comandes anteriors veig el fons de pantalla, però no veig cap barra ni lateral ni de dalt (no puc fer rés) apart de obrir terminal (Crlt+alt+t)
    Hi ha un detall que no acaba d'anar: és el arxiu libxatracker1
    Perquè si faig un upgrade les darreres línias son:
    S'està preparant per a reemplaçar libxatracker1:i386 9.2.1-1ubuntu3 (emprant …/libxatracker1_10.1~git1402021930.81144c+curaga~gd~ s_i386.deb)…
    S'està desempaquetant el reemplaçament de libxatracker1:i386…
    dpkg: s'ha produït un error en processar /var/cache/apt/archives/libxatracker1_10.1~git1402021930.81144c+curaga~gd~ s_i386.deb (--unpack):
    s'està intentant sobreescriure «/usr/lib/i386-linux-gnu/libxatracker.so.2», que també està en el paquet libxatracker2:i386 10.2.0~git20140313.551d459a-0ubuntu0sarvatt~saucy
    No s'ha escrit cap informe perquè ja s'ha superat MaxReports
    S'han trobat errors en processar:
    /var/cache/apt/archives/libxatracker1_10.1~git1402021930.81144c+curaga~gd~ s_i386.deb
    E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)
    i si faig el que em vas dir el primer dia ( ls /var/crash),tenim:
    pere@pere-PC:~$ ls /var/crash
    libxatracker1.0.crash libxatracker1.0.upload libxatracker1.0.uploaded
    I si miro que em retorna el (/usr/lib/nux/unity_support_test -p) ara retorna:
    pere@pere-PC:~$ /usr/lib/nux/unity_support_test -p
    OpenGL vendor string: Intel Open Source Technology Center
    OpenGL renderer string: Mesa DRI Mobile Intel® GM45 Express Chipset x86/MMX/SSE2
    OpenGL version string: 2.1 Mesa 10.2.0-devel

Not software rendered: yes
    Not blacklisted: yes
    GLX fbconfig: yes
    GLX texture from pixmap: yes
    GL npot or rect textures: yes
    GL vertex program: yes
    GL fragment program: yes
    GL vertex buffer object: yes
    GL framebuffer object: yes
    GL version is 1.4+: yes

Unity 3D supported: yes
    Sembla que anem bé... l'unic que no sé que carai em passa amb aquest pàquet: libxatracker1

Gràcies
    pserra

Beans
    1,641
    Distro

Prova a veure si traiem libxatracker1 si funciona, per tant ara les comandes serien:

Code:
    sudo apt-get remove libxatracker1
    sudo apt-get install --reinstall libxatracker2
    sudo apt-get install -f
    sudo apt-get update
    sudo apt-get upgrade

Beans
    262

Hola wgarcia...
    ara quan faig els updates i upgrades.. ja no em surt cap error estrany..
    he entrat com un altre usuari i l'escritori és el de sempre (amb les barres..)
    Però des de el meu perfil veig el fons de pantalla... però no tinc cap mena de barra... si vull fer alguna cosa ha de ser a través terminal..
    he provat de tornar a instal·lar el ubuntu desktop i en principi no em surt cap error però no em canvia rés..
    Potser hi ha alguna cosa a veure que quan vaig passar-me al 14.10 no tenia accés a la /home... vaig arreglar-ho a través del nautilus..
    Gracies
    pserra

Beans
    1,641
    Distro

Entenc doncs que ara et funciona ja a l'usuari invitat però no al teu usuari normal. Això es pot arreglar segurament esborrant alguna carpeta de les que crea el sistema cada cop a la teva carpeta d'usuari, però abans de fer això el més fàcil és provar:

Code:
    unity --reset
    des del teu usuari.

Beans
    262

hola wgarcia,
    la comanda que m'has posat abans sembla que no acaba d'anar:
    pere@pere-PC:~$ unity --reset
    ERROR: the reset option is now deprecated
    pere@pere-PC:~$ sudo unity --reset
    [sudo] password for pere:
    ERROR: the reset option is now deprecated
    Si executo nautilus ja veig totes les particions... però si vaig a home veig les carpetes dels usuaris + boot, +linux però semblen les 2 buides...
    Gràcies per l'ajud
    pserra

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks