Results 1 to 2 of 2

Thread: PROBLEMA IMPRESORA HP 3059A All-in-one

Beans
    2

PROBLEMA IMPRESORA HP 3059A All-in-one

Hola,

La qüestió que quan vaig instal·lar la última versió del programari HPLIP, la impressora es va quedar ben configurada. El problema va venir quan vaig tornar a encendre l'ordinador, no he pogut tornar a connectar la impressora de cap de les maneres.
    Des de un altre ordinador amb Windows l'he pogut tornar a configurar correctament i deixar-la connectada a aquest altre equip.

Com comprendreu el que vull realment es utilitzar-la al meu ordinador, quan intento obrir la pàgina web per configurar l'impressora em surt això al Google Chrome (les finestres són una mostra dels missatges que em dona quan intento connectar la impressora a través del Device Manager de HP...) :

A veure si algú hem pot ajudar! estaria molt agraït perquè l'objectiu es treure Windows de l'altre equip també!

Salut!

Beans
    1,622
    Distro
    Ubuntu 14.04 Trusty Tahr

Re: PROBLEMA IMPRESORA HP 3059A All-in-one

Tens la impressora connectada per USB?
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Bookmarks