Results 1 to 2 of 2

Thread: Nomes tinc xubuntu i apareix error unknown filesystem grub rescue

Beans
    70
    Distro
    Xubuntu 14.10 Utopic Unicorn

Nomes tinc xubuntu i apareix error unknown filesystem grub rescue

Hola a tots,

tinc un portàtil amb xubuntu 13.04 instal·lat (només xubuntu, ni windows ni res més) i de repent fa un parell de dies al posar-lo en marxa apareix:

error unknown filesystem grub rescue

Vaig creure que restaurant el grup amb el supergrubdisk o rescatux ho solucionaria però res de res, ho he provat i no hem funciona. No sé què fer. Algún consell?

Beans
    1,924
    Distro
    Ubuntu 16.04 Xenial Xerus

Re: Nomes tinc xubuntu i apareix error unknown filesystem grub rescue

Aparentment el grub, el programa que inicia el sistema operatiu, no pot trobar el sistema de fitxers on està configurat per arrencar el Xubuntu. Això pot ser degut a què el grub s'hagi desconfigurat, o menys probablement, a què hi hagi algun problema real al disc on s'ha de arrencar el sistema, o bé perquè ha estat reformatejat o perquè tinc algun problema de maquinari. Esperem que sigui el primer, simplement un problema de desconfiguració del grub.

Per intentar reparar aquest problema el millor és usar un sistema que es diu "Boot-repair". Mira si te'n pots sortir usant les instruccions (en anglès) d'aquest enllaç:

https://help.ubuntu.com/community/Boot-Repair

Si no t'aclareixes ho podem continuar comentant aquí.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Tags for this Thread

Bookmarks