Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: No puc sentir la ràdio online amb el Firefox

  1. #1
    Join Date
    Nov 2012
    Beans
    13

    No puc sentir la ràdio online amb el Firefox

    Bona tarda

    No aconsegueixo sentir Catalunya Radio ni cap altra radio online, al navegador. Malgrat això si que sento i veig perfectament videos de youtube o d'altres en streaming.
    Tinc un Compaq-presario C700Notebook-PC; amb el processador Intel® Celeron(R)
    CPU 560 @ 2.13GHz Tins instal.lat l'Ubuntu 12.04, navego amb Firefox i tinc el Rhythmbox per a sentir audio. o paro d'actualitzar el programari

    No sé si ja hi ha algun fil amb aquest tema però no l'he sabut trobar.

    ...em podeu donar una idea?
    Gràcies

    T.
    Last edited by Tiah; June 21st, 2013 at 06:47 PM. Reason: SOLVED

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Beans
    Hidden!

    Re: No puc sentir la ràdio online amb el Firefox

    Jo l'escolto perfectament. Crec que cal tenir el flash instal·lat.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Barcelona
    Beans
    40
    Distro
    Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal

    Re: No puc sentir la ràdio online amb el Firefox

    Hola,
    et cal el conector Flash d'Adobe. El pots instal·lar des del Centre de Programari de l'Ubuntu.

    Salut!

  4. #4
    Join Date
    Nov 2012
    Beans
    13

    Re: No puc sentir la ràdio online amb el Firefox

    Gràcies per la ràpida resposta.

    Veig que ja m'havia baixat, del centre Ubuntu, un item relacionat amb el Flash i pensava que ja estava instal.lat. Ara però, quan m'ho heu recordat, he vist que no és el connector "en persona" si no un instal.lador del connector. Ara no sé ni on buscar aquest instal.lador ni com activar-lo (fa poc que sóc a Ubuntu i mai m'havia trobat amb res semblant...).

    Agrairia una altra empenta.

    Gràcies.

    Tiah

  5. #5
    Join Date
    Apr 2007
    Beans
    Hidden!

    Re: No puc sentir la ràdio online amb el Firefox

    obre el terminal i executa aquesta ordre:

    $ sudo apt-get install flashplugin-installer

  6. #6
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: No puc sentir la ràdio online amb el Firefox

    Una altra cosa que es pot provar és mirar si tens instal·lat l'Ubuntu Extras, que instal·la una sèrie de codecs propietaris que no poden venir amb l'Ubuntu per defecte per motius de drets de propietat intel·lectual (entre ells MP3, que malgrat la seva universalitat, continua estant restringit per patents).

    Entra "Ubuntu Extras" a la finestra de cerca del Centre de Programari i mira si tens insta·lat el paquet que hauria de sortir com a primer de la llista del resultat de cerca.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2012
    Beans
    13

    Re: No puc sentir la ràdio online amb el Firefox

    Gràcies novament wgarcia, epileg i 19preguntes

    He cercat els extres que proposa wgarcia i em funciona a mitges ara sento iCat, Radio 3 M80 però encara no aconsegueixo ni Catradio ni Catalunya informació que curiosament tenen la mateixa interfície (quan premo el "play" no s'activa ...per què ....?)

    D'altra banda la línia d'ordres que em proposa epileg em retorna el missatge que no troba l'arxiu ... no en sé gens d'ubuntu però no caldria indicar-li la ruta d'accés 8ja que no el troba)??

    Bé de totes maneres de moment sento música les notícies ja veurem més endavant. Em sap greu no poder posar l'etiqueta RESOLT al fil

    Gràcies novament i si teniu alguna idea nova ... benvinguda serà.

    Tiah

  8. #8
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: No puc sentir la ràdio online amb el Firefox

    Com estàs intentant accedir a les ràdios? Directament des de la pàgina web de Catalunya ràdio?

  9. #9
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Barcelona
    Beans
    40
    Distro
    Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal

    Re: No puc sentir la ràdio online amb el Firefox

    Hola Tiah,
    doncs és estrany, perquè iCat funciona amb Flash, o sigui que si sents iCat deu voler dir que tens el conector de Flash ben instal·lat.

    Però et falla sempre amb Catalunya Ràdio? A mi de vegades em falla el Flash amb alguna ràdio (em passa sovint per exemple amb Ràdio Web MACBA), però si tanco tot i reinicio l'ordinador, de vegades s'arregla. Quan això no funciona el què faig és utilitzat el Chromium, que no m'ha donat problemes amb Flash fins ara.

    Has provat amb Chromium o amb algun altre navegador?

    He llegit dels que hi entenen que aviat flash serà substituit per l'html5. A veure si llavos s'acaben tots aquests problemes!

    Salut!

  10. #10
    Join Date
    Nov 2012
    Beans
    13

    Re: No puc sentir la ràdio online amb el Firefox

    Quote Originally Posted by wgarcia View Post
    Com estàs intentant accedir a les ràdios? Directament des de la pàgina web de Catalunya ràdio?

    sÍ HO FAIG DES DE LA WEB

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •