Results 1 to 3 of 3

Thread: Crear una partició a un espai no assignat

  1. #1
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Vilanova i la Geltrú
    Beans
    385
    Distro
    Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish

    Crear una partició a un espai no assignat

    No em funciona el DVD de l'Ubuntu 12.04. Puc crear una partició a l'espai no assignat de 47,44 GiB usant el GParted del disc dur?
    Attached Images Attached Images
    Last edited by jinglada; July 18th, 2013 at 04:39 PM.

  2. #2
    Join Date
    May 2007
    Location
    L'Espluga de Francolí
    Beans
    419
    Distro
    Kubuntu

    Re: Crear una partició a un espai no assignat

    Sí, amb Gparted pots crear la partició. Perň no entenc quina reaŀlació té amb que no et funcioni el DVD. Vols dir que el dvd no pot particionar?
    Has provat un altre dvd? o millor, que anirŕ més rŕpid, has provat un live.usb?

  3. #3
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Vilanova i la Geltrú
    Beans
    385
    Distro
    Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish

    Re: Crear una partició a un espai no assignat

    Quote Originally Posted by Miquel Ubuntero View Post
    Sí, amb Gparted pots crear la partició. Perň no entenc quina reaŀlació té amb que no et funcioni el DVD. Vols dir que el dvd no pot particionar?
    Has provat un altre dvd? o millor, que anirŕ més rŕpid, has provat un live.usb?
    Grŕcies Miquel!
    Volia dir que el live.dvd semblava que s'havia deteriorat i no carregava l'ubuntu. Com que no m'atrevia a fer-ho directament amb l'aplicació GParted des del sistema instal·lat i donat que tenia una mica de presa per a utilitzar l'espai vaig obrir el fil.
    Finalment he decidit descarregar altra vegada el fitxer ubuntu-12.04.1-desktop-amd64.iso i crear un altre live.dvd (no tenia llapis de memňria disponible) i des d'ell ja he creat la partició d'un espai no assignat de 47,44 GiB procedent de desinstal·lar el Windows.
    Així que ara disposo d'aquest espai per al que calgui.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •