Results 1 to 3 of 3

Thread: wubi i w7

  1. #1
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Baix Penedès
    Beans
    78

    wubi i w7

    Tinc un ordinador eMachines amb el W7 preinstal.lat.
    Vaig provar d'instal·lar Ubuntu 12.04, però en reiniciar l'ordinador arrenca amb W7 sense opcions.
    Vaig provar d'instal·lar Ubuntu amb el Wubi. No m'ha modificat cap partició, però em deixa accedir a W7 o Ubuntu, des d'un gestor d'arrencada de windows.
    Podríeu dir-me quina diferencia hi ha entre instal·lar Ubuntu creant una partició ext4 o instal·lar-lo amb Wubi?
    Com puc fer una instal·lació d'Ubuntu en una màquina que te quatre particions pre-configurades?
    Attached Images Attached Images
    Last edited by Josep Maria; October 3rd, 2012 at 10:25 PM.

  2. #2
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Lleida, Spain
    Beans
    1,157
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

    Re: wubi i w7

    Wubi crea un sistema de fitxers virtual dins de la partició de windows. El problema amb això és que si la partició te alguna fallada, podría afectar a l'Ubuntu i no tornar a funcionar.

    A la partició 4 que tens?
    T'ho pregunto perque si es una partició de dades, podries copiar el contingut a una altra partició, eliminar-la i crear una nova partició extesa, on s'haurien de crear 3 particions lògiques, una per lo que tenies emmagatzemat, una altra per linux i una altra pel swap de linux.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Baix Penedès
    Beans
    78

    Re: wubi i w7

    Gràcies Albandy: ho he fet, he creat una particio ext4/ una altra ext4/home i la partició swap a la particio 4.
    Ara he pogut instal.lar l'Ubuntu 12,10 i funciona bé.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •