Results 1 to 2 of 2

Thread: Lector DNI

Beans
    9

Lector DNI

Hola ubuntaires

He intentat instal.lar el lector CONCETTRONIC mod. CSMARTID C03-I63 i no m'he ensortit depres de descarregar els drivers no he aconseguit instal.larlos correctament., despres de seguir els passos que indiquen les infos, crean errors de dependències amb els paquets instal.lats i en definitiva no aconseguir que funcioni.
    Estaria disposat a comprar un altre lector que sigui fàcil de intal.lar per Ubuntu si fora posssible activant alguns paquets del sinaptic o amb un instal.ador sencill que ho faci ell sol. Sabeu d'algun lector indicat que sabem que funciona?

Salut a tots
    JR

Beans
    1,157
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

Re: Lector DNI

Quote Originally Posted by Espigall View Post
    Hola ubuntaires

He intentat instal.lar el lector CONCETTRONIC mod. CSMARTID C03-I63 i no m'he ensortit depres de descarregar els drivers no he aconseguit instal.larlos correctament., despres de seguir els passos que indiquen les infos, crean errors de dependències amb els paquets instal.lats i en definitiva no aconseguir que funcioni.
    Estaria disposat a comprar un altre lector que sigui fàcil de intal.lar per Ubuntu si fora posssible activant alguns paquets del sinaptic o amb un instal.ador sencill que ho faci ell sol. Sabeu d'algun lector indicat que sabem que funciona?

Salut a tots
    JR
    Jo tinc un SCR3310 i funciona perfectament fent servir els drivers del dni electrònic. En aquest ordinador el tinc amb 10.04 LTS, si un cas el provaré al portatil amb 12.04 i et dic alguna cosa.

En concret el id que te aquest dispositiu és aquest:

Bus 005 Device 002: ID 04e6:5116 SCM Microsystems, Inc. SCR331-LC1 SmartCard Reader

Bookmarks