Results 1 to 4 of 4

Thread: La versió koala 9.10 no té suport?

  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Beans
    289

    La versió koala 9.10 no té suport?

    Hola perdoneu per aquesta pregunta, que per molts de vosaltres és obia...

    en algun lloc he llegit que ja no hi ha suport per aquesta versió.
    El cas es que la versió remix que tenia instal·lada al netbook acer em va donar problemes, vaig reinstal·lar-ho i no hi ha manera de poder instal·lar/actualitzar rés.

    Quina versió amb suport aconselleu per netbooks de 3 anys una mica 'justets' de RAM i 'de tot'... recordo que al seu dia vaig instal·lar la versió 9.10 perquè la 10.10 no 'suportava' la resolucció de la pantalla i veia les imatges distorsionades....quina versió és més compatible amb tot??
    Merci companys.
    __________________________________________________ ___________________________________
    pserra
    registered linux user #450807

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: La versió koala 9.10 no té suport?

    La versió 9.10 efectivament va deixar de rebre suport el 30 d'abril de 2011, ja fa més d'un any.

    Quant al netbook, Ubuntu va deixar de fer una versió específica per netbooks ja fa un temps. Les opcions que hi ha, si vols mantenir-te a l'escriptori per defecte de l'Ubuntu, és provar Unity 2D, que no requereix prestacions gràfiques altes, o sinó provar escriptoris lleugers tipus Lubuntu o altres distribucions que portin escriptoris lleugers.

  3. #3
    Join Date
    May 2007
    Beans
    289

    Re: La versió koala 9.10 no té suport?

    Hola, añ final he provat el lubuntu i estic encantat de la seva rapidessa, potser l'escriptori no és tant pràctic com el koala remix, però si que per navegar va molt bé. MOLT RECOMANABLE.
    __________________________________________________ ___________________________________
    pserra
    registered linux user #450807

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Beans
    39
    Distro
    Ubuntu 11.04 Natty Narwhal

    Re: La versió koala 9.10 no té suport?

    Quote Originally Posted by pserra View Post
    Hola, añ final he provat el lubuntu i estic encantat de la seva rapidessa, potser l'escriptori no és tant pràctic com el koala remix, però si que per navegar va molt bé. MOLT RECOMANABLE.
    Doncs bé, si t'agrada aquest sabor i l'hi vols treure més suc pots modificar-lo seguin les instruccions d'en Giorgio Grappa, pots obtenir resultats extraordinaris en funcionalitat i en l'aparença:
    http://anotacionsalmarge.wordpress.c...ightenment-17/
    Salut

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •