Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 24 of 24

Thread: Jo abandono!

  1. #21
    Join Date
    May 2009
    Location
    Pla d'Urgell
    Beans
    70
    Distro
    Xubuntu 14.10 Utopic Unicorn

    Re: Jo abandono!

    Vaig provar per primer cop Ubuntu amb la 6.04 crec i des de llavors ha estat una història d'amor-odi deixant-ho estar i tornant en tot aquest temps, no tinc remei, acabo cansant-me de trobar-me problemes que no sé o no tinc paciència per resoldre i ho deixo i al cap d'un temps amb noves versions ho torno a provar.
    Fa un temps vaig posar al netbook de la meva dona Xubuntu ja que W7 li anava molt pesat i la cosa ha anat prou bé. He provat kubuntu i no em desagrada però encara no hi he aprofundit. Tinc curiositat per Unity però encara no l'he vist en acció...

  2. #22
    Join Date
    Dec 2010
    Beans
    5

    Re: Jo abandono!

    A mi no em desagrada del tot l'Unity, el trobo força encertat per pantalles petites i dispositius tàctils. Ara bé, pesa massa. Ahir vaig instal·lar Ubuntu 11.10 a un compaq nc6000 i va molt lent. És impossible treballar. Ara he instal·lat Ubuntu 10.04 LTS i va perfecte. És una llàstima que Canonical no ens doni la opció de seguir amb Gnome als que tenim un equip antic (el meu tampoc ho es tant, és de 2003). Espero que la propera versió LTS tingui en compte això, si no, haurem de migrar cap a Debian.
    Salut

  3. #23
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: Jo abandono!

    Hi ha l'opció d'Unity 2D per a maquinari amb menys prestacions. Està disponible al menú d'entrada de la versió 11.10.

  4. #24
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: Jo abandono!

    Una altra observació: Ubuntu continua a Gnome, Ubuntu és una distribució que aposta per Gnome. Totes les distribucions tard o d'hora han de migrar de Gnome 2 a Gnome 3, perquè Gnome 2 ja no el manté ningú. Hi ha un projecte, ara no recordo com es diu, de mantenir les llibreries de Gnome 2.3 i l'aparença del Gnome Classic, i l'han fet d'una manera que és compatible amb les llibreries noves.

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •