Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17

Thread: Juliol 2010, el mes del ...

  1. #11
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Juliol 2010, el mes del ...

    Doncs a mi m'acaba d'anar bé. He aprofitat (quina memòria que tens, ja no recordava que ho feiem això... ) per arreglar una miqueta la pàgina. Si et segueix passant deu ser de la teva banda, sigui el navegador, prova amb un altre, o la connexió. Si ja et va bé, devien estar tocant alguna cosa dels budells del wiki.

    Salut!
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  2. #12
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Juliol 2010, el mes del ...

    Aprofitant que estem(ic) en el tema (m'ho he passat realment bé repassant els avatars de fa dos anys! n'hi ha de genials!), ja podriem veure quin tema volem per l'agost, que els dies passen volant i el canvi de mes sempre ens enganxava amb els pixats al ventre (d'això sí que me'n recordo XD).

    Algú té ganes de proposar un tema pel mes vinent? ja sabeu, de qualsevol cosa legal, moral i, sobretot, interessant!

    A veure quina imaginació tenim entre tots, va!!!
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  3. #13
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Juliol 2010, el mes del ...

    Jo proposo "el meu paisatge favorit...", tipus el programa de TV3 que estan repetint aquests dies, ja s'ha fet?

  4. #14
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Juliol 2010, el mes del ...

    Bé, Walter, a mi em sembla bé
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  5. #15
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Juliol 2010, el mes del ...

    Quote Originally Posted by wgarcia View Post
    Jo proposo "el meu paisatge favorit...", tipus el programa de TV3 que estan repetint aquests dies, ja s'ha fet?
    Jo crec que no hi ha res més a dir, segons la llei RC el mes d'agost serà el mes del paisatge favorit

  6. #16
    Join Date
    May 2007
    Location
    Castalla (País Valencià)
    Beans
    600
    Distro
    Ubuntu 18.04 Bionic Beaver

    Re: Juliol 2010, el mes del ...

    M'agrada!!!!
    Paisatge favorit approves!
    T’adones amic? Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense
    Ovidi Montllor
    Usuari GNU/Linux #500768

  7. #17
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Juliol 2010, el mes del ...

    Au... ja m'he afegit al "paissatge".

    El port de la selva vist des del mar.
    Carles Oriol i Margarit

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •