Results 1 to 2 of 2

Thread: .cat

  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    342

    .cat

    He demanat els discos de l'ubuntu 10.04. No em deixava fer-ho, em deia que tenia l'adreça e-mail malament. Els he enviat un missatge de queixa i m'han contestat dient que no es podia posar les adreces amb el .cat. Però que ho han arreglat i ara ja accepten el .cat. Aŀleluia. Com és que no havia passat abans?

    També volia saber si es pot comprar els discos de l'ubuntu 10.04 a cap botiga, és a dir, si hi ha cap distribuïdor a prop, sense haver de fer-ho per correu. En coneixeu cap?

  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: .cat

    Quote Originally Posted by josep-maria View Post
    També volia saber si es pot comprar els discos de l'ubuntu 10.04 a cap botiga, és a dir, si hi ha cap distribuïdor a prop, sense haver de fer-ho per correu. En coneixeu cap?
    Josep Maria, els discs de l'ubuntu NO ES VENEN. L'única manera d'aconseguir els discs originals és demanar-los com has fet, o bé passar-te per alguna festa de les que organitzem, com ara la dels dies 22 i 23 de maig a València. Allà segur que podràs aconseguir-ne un... gratuïtament! Això sí, sempre que no siguem un munt de gent

    L'altra opció és descarregar-te la imatge del lloc oficial i després cremar-la.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •