Results 1 to 3 of 3

Thread: compartició de fitxers

  1. #1
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Olot
    Beans
    9
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    compartició de fitxers

    Hola a tothom,

    Un company meu utilitza l'ubuntu i no se'n surt de veure la xarxa de windows, quan jo no he tingut mai cap problema.

    Ara s'ha actualitzat a la 10.04 i continua igual, avui m'he connectat remotament a la seva màquina per mirar d'arreglar-ho però no hi ha manera, al anar a la xarxa em diu error no s'han pogut muntar blablabla.

    Quan vaig a sistema-preferencies-compartició de fitxers NO puc seleccionar comparteix els fitxers públics a la xarxa ja que em diu que No es pot habilitat aquest servei perquè no disposa dels paquets necessaris.

    Normalment sortia una finestra que et deia que si els volies instal·lar i llestos, aquí no.

    Entrant per terminal i posant shares-admin també m'ho hauria de preguntar però no ho fa.

    Té instal·lat el samba smbfs samba-client i tots els relatius al samba. Els he desinstal·lat, purgant la configuració i tornant-los a instal·lar però no hi ha manera.

    Algú sap els paquets que li fan falta?

    Gràcies,

    Ivan

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: compartició de fitxers

    sudo apt-get install apt-rdepends
    apt-rdepends samba

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: compartició de fitxers

    Ivan, aquí veuràs totes les dependències:

    http://packages.ubuntu.com/lucid/samba

    i un:

    Code:
    sudo apt-cache show samba
    també t'ho dirà.
    Last edited by papapep; May 5th, 2010 at 09:27 PM.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •