Results 1 to 3 of 3

Thread: barres grises al firefox de kubuntu 10.04

  1. #1
    Join Date
    May 2009
    Location
    badalona
    Beans
    15
    Distro
    Kubuntu 9.10 Karmic Koala

    barres grises al firefox de kubuntu 10.04

    Després d'actualitzar a Kubuntu 10.04 em surten unes misterioses barres grises que sovint em tapen el contingut del que estic mirant. He intentat fer una captura de pantalla, però curiosament, al fer-la, aquestes barres desapareixen i no es veuen a la captura. Em passa, per exemple, a la pàgina del elpunt.cat.

    Algú sap què pot ser? Només he instalat un parell de complements de tema que en altres versions ja havia instal·lat sense tenir quest problema.

    gràcies
    Last edited by pepitu; May 5th, 2010 at 02:50 PM. Reason: (solucionat)

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: barres grises al firefox de kubuntu 10.04

    Prova de deshabilitar els components de tema i veure si encara subsisteix el problema. Potser els complements de tema encara no estiguin actualitzats a l'última versió de Firefox.

  3. #3
    Join Date
    May 2009
    Location
    badalona
    Beans
    15
    Distro
    Kubuntu 9.10 Karmic Koala

    Re: barres grises al firefox de kubuntu 10.04

    Hola wgarcia, he desinstal·lat els complements i he deixat el tema per defecte, sembla que el problema se soluciona però en realitat alguna cosa passa perquè ara el firefox em peta constantment després de pocs segons d'obrir-lo. Em passa obrint qualsevol pàgina.
    De moment estic funcionant amb el chromium que funciona molt millor i més ràpid però no m'havia passat mai això del firefox, potser hauré de reinstal·lar-lo o alguna cosa així. L'he instal·lat amb l'instal·lador que ve per defecte a Kubuntu.

    gràcies i salut,

    Edito: finalment ho he solucionat reinstalant el firefox, sembla que ara funciona correcte.
    Last edited by pepitu; May 5th, 2010 at 02:51 PM. Reason: (solucionat)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •