La veritat és que no m'hi havia fixat, fins fa uns dies no feia servir DVD's. Ara estic passant les meves pel·lícules enregistrades des del reproductor de la TV (TDT-dvd-HD) i he tingut la següent qüestió:

Per reproduir una pel·li d'un DVD-R, em trobo que no apareix enlloc un cop el disc és inserit. De fet desapareix la unitat del l'escriptori. Això no em passa amb un DVD+R.

Des del VLC no tinc cap problema per reproduir-la si trio la opció "suport" i després "Obre el disc". Amb el reproductor Totem, només tinc la opció de donar-li la ubicació i no em deixa accedir al DVD,no el troba.

Quan carrego un DVD+R amb una pel·li, directament em pregunta si la vull reproduir, això no ho fa amb un DVD-R, de fet quan cerco la unitat pel Nautilus,aquesta a ha desaparegut.

També tinc problemes amb el brasero i el KB3, no em detecten el DVD-R i no sé com formatar-lo. Hi volia passar unes pel·lis en format avi i no he trobat la manera.

No se si en sabeu el motiu d'aquest comportament o és que a partir d'ara hauré de fer servir els DVD+R en comptes dels altres.

Salut.