Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: diversos usuaris amb lucid

Beans
    792
    Distro
    Ubuntu Development Release

diversos usuaris amb lucid

Hola gent,

Aquí fent proves amb la lucid.

Hem detectat un problema amb diverses màquines (un portàtil Visa Clip amb Lubuntu i un Dell Vostro 230S amb ubuntu) i és que només funciona l'usuari creat en primer lloc. No permet canviar d'usuaris. En sabeu alguna cosa? No he trobat res a cal Google

papapep's Avatar
    papapep is offline Iced Blended Vanilla Crème Ubuntu
    Beans
    2,990

Re: diversos usuaris amb lucid

I si en arrencar tries un o altre funcionen? o tampoc i només funciona l'usuari "instal·lador"?
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Beans
    792
    Distro

No funcionen de cap manera, ni canviant d'usuari ni en arrancar. Només funciona l'usuari "instal·lador".

papapep's Avatar
    Beans
    2,990

I si l'afegeixes a manilla amb un:

Code:
    sudo useradd -m nouusuari
    i

Code:
    sudo passwd nouusuari (i li assignes una contrassenya)
    tampoc furula?
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Beans
    792
    Distro

Acabo de provar-ho amb la lubuntu i la teua proposta no m'ha funcionat, en canvi he pogut accedir amb un dels usuaris que ja tenia creats amb anterioritat que tenia privilegis d'administrador també.

mmmm continuaré investigant! Ja explicaré.

EDITO: Acabo de provar d'entrar amb un altre usuari creat amb anterioritat sense privilegis d'administrador i tampoc no he aconseguit entrar-hi.
    Last edited by SiscoGarcia; March 26th, 2010 at 02:53 PM.

Beans
    792
    Distro

Ara ha funcionat. Calia "activar" el compte. M'explico, he hagut d'anar a "usuaris i grups" i activar l'usuari perquè no ho estava (hi havia la casella "enable user" desactivada). Ho he fet i ha funcionat. Però no m'ha servit per l'usuari no administrador que tenia creat de forma gràfica amb anterioritat

Merci

papapep's Avatar
    Beans
    2,990

Uhm, alguna cosa se m'escapa, Sisco:

On dius que hi ha la caixa de verificació aquesta per habilitar l'usuari?? He buscat, crec, a tot arreu de l'eina gràfica de gestió d'usuaris i no ho he sapigut trobar.

http://yfrog.com/5sscreenshot003tp

Com s'havia creat aquest usuari? amb la mateixa eina gràfica? per l'intérpret d'ordres? Jo ho he provat a la mv que tinc de la 10.04 completament actualitzada i no m'he trobat amb res del que esmentes.

Beans
    792
    Distro

No se t'escapa res,... i ara.

Sí que és aquesta l'eina gràfica a què em refereixo. La caixa que et comento només surt quan l'usuari no està habilitat. Els havia creat des d'aquesta mateixa eina, i no puc entendre perquè passa això.

Si vols provar-ho, pots fer-ho des d'aquesta eina que mostres anant a "advanced settings" i allà a "Avançats" triar l'opció "Dissable account". Així és com et surtirà l'opció que esmento; sento no poder passar-te una captura, no sé si és la lubuntu o la màquina però no puc fer-ho

papapep's Avatar
    Beans
    2,990

Que no, que no, que jo no tinc aquesta opció, i no em surt on tu dius que la trobes:

http://img189.yfrog.com/img189/2308/screenshot004pl.png

misteris a les fosques, hoyga...

Ja tens la màquina 100% actualitzada? Si és una Lubuntu, potser han tocat alguna cosa, no sé..

Beans
    792
    Distro

Quote Originally Posted by papapep View Post
    Que no, que no, que jo no tinc aquesta opció, i no em surt on tu dius que la trobes:

http://img189.yfrog.com/img189/2308/screenshot004pl.png

misteris a les fosques, hoyga...
    Doncs a mi sí que em surt (adjunto captura); a més amb un altre ordinador on hi he instal·lat la lucid amb gnome i hi he afegit nous usuaris a manilla.

Quote Originally Posted by papapep View Post
    Ja tens la màquina 100% actualitzada? Si és una Lubuntu, potser han tocat alguna cosa, no sé..
    Tinc la màquina 100% actualitzada. Pensava que era la Lubuntu, però també em passa amb l'ubuntu

Si de cas demà en parlem, ara vaig a sobar... que ja és hora.
    Attached Images Attached Images

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks