Results 1 to 5 of 5

Thread: error d'accés a una intranet

Beans
    65

error d'accés a una intranet

Hola ubuntaires,

tinc un problema que no sé ni per on he de començar a solucionar, a veure si em podeu donar alguna orientació.

Estic intentant accedir a la intranet de la web de l'escola des de l'ordinador de casa, però un cop he introduit el meu usuari i la contrasenya m'apareix el següent error:

Forbidden

You don't have permission to access /user.php on this server.
    Apache/2.0.52 (Red Hat) DAV/2 mod_python/3.1.3 Python/2.3.4 PHP/4.4.4 Server at domini Port 80

No entenc per què fa uns dies hi podia entrar i ara ja no puc fer-ho. Sabeu què pot ser?

Gràcies!
    Last edited by papapep; February 13th, 2010 at 01:46 AM.

Beans
    2,997

Re: error d'accés a una intranet

Hauries de comentar-ho a l'administrador de la intranet, sembla un error d'autenticació del servidor.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Beans
    65

Ja els ho vaig comentar, però de moment no han sabut dir-me'n res.

Fa unes 3 setmanes hi vaig poder accedir des de casa, ara ja no puc. No podria ser degut a un problema de la companyia que em dóna l'internet?

Gràcies de nou!

Beans
    599
    Distro
    Ubuntu Development Release

Deu ser un problema de permisos, però... Segur que és el port 80 per a la Intranet, o gasteu el protocol segur HTTPS? (port 443). De totes formes els administradors poden veure els "logs" per veure quin problema hi ha.
    T’adones amic? Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense
    Ovidi Montllor
    Usuari GNU/Linux #500768

Beans
    65

Hola

aporto noves dades sobre l'error a veure si em podeu orientar. Resulta que ara he descobert que des d'un ordinador que tinc amb Windows XP si que puc accedir a la intranet. En canvi des del vista no puc, i des de l'ubuntu tampoc.

Que us suggereix tot aixo?

Per cert, Kukat, no tinc ni la mes remota idea de quin protocol gastem, com ho puc esbrinar?

Gracies

Tags for this Thread

Bookmarks