Results 1 to 3 of 3

Thread: Una decepció important

Beans
    57
    Distro
    Kubuntu 10.04 Lucid Lynx

Una decepció important

Hola a tots,
    Durant aquesta setmana els instituts catalans i centres de primària celebren les jornades de portes obertes per tal de donar a conèixer els centres educatius i d'aquesta manera vendre el producte amb l'objectiu de tenir el màxim número de sol·licituds/inscripcions ( crec jo). Normalment l'acte comença amb una presentació del centre i les seves activitats i seguidament amb una ruta guiada per el centre amb demostració inclosa de les aules especials per a deixar boca obert a tots.
    La meva decepció va ser concretament amb un institut public IES al comprovar que totes les presentacions digitals portaven la marca PowerPoint i tots els ordinadors iniciats la protecció de pantalla de Windows. Un cop acabada l'excursió per el centre vaig preguntar al conjunt de mestres reunits a l'entrada inclòs director si el centre disposava de equips amb Linux i si els estudiants podien utilitzar programari lliure, la contesta va ser que tots aquells alumnes que no disposaven d'un ordinador a casa com el configurat al centre, l'estudiant podia utilitzar els del centre a fora d'hores.
    Com pebrots tinc possibilitat de promocionar Linux a casa si des de el carrer reparteixen garrotades d'aquest manera?
    Avui visito un altre centre i potser la cosa serà diferent, esperança!
    No et prenguis la vida molt de debò, mai sortiràs viu d'ella

Jordi.

Beans
    28
    Distro
    Ubuntu 8.04 Hardy Heron

Re: Una decepció important

Comença a demanar llicències dels programes i veuràs que ràpid canvien a linux. Això de l'arrencada dual és una trampa fatal: només serveix per mantenir windows i poder dir que "també tinc linux... em sembla".

Beans
    321
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Re: Una decepció important

Certament.

Al meu institut, a barcelona, tenien el LinKat psoat, pero l'arrancada evidentment era windows per df.

Un dia em vaig interessar pel LinKat i no em van saber dir la contraseña, ja que no la tenien els bibliotecaris.

Al final vaig optar per entrar pel derrere, vaig agafar un liveCD de casa, vaig posar-lo, vaig fer el necessari per poder entrar sense contraseña, si ho sén no és étic... pero no poder usar-ho tampoc!

Al provar de entrar quina va ser la meva sorpresa? No funcionava la conexió a internet, algus programes eren més antics que el propi linux, etc... increible em vaig indignar sobremanera.

PD: Ara a la UAB hi ha sales d'informatica on TOTS els ordinadors tenen doble arranc, amb opció Ubuntu factible
    apt-get install llibertat amnistia i estatut d'autonomia!

http://www.twitter.com/bbpp

Bookmarks