Results 1 to 7 of 7

Thread: Actualització de la imatge ISO d'Ubuntu

  1. #1
    Join Date
    Oct 2007
    Beans
    23

    Actualització de la imatge ISO d'Ubuntu

    Hola.

    Ja fa temps que tinc aquest dubte: la imatge ISO de cada versió d'Ubuntu corresponent va cambiant al llarg del temps incloent-hi les solucions a "bugs" que s'han detectat?

    Es a dir, si ara em torno a baixar l'Ubuntu 9.10 he d'esperar que sigui més estable que la que es va publicar el primer dia? Hi ha maquines en les que no he pogut instal.lar-lo, pero que funcionen "perfectament" amb la 9.04. Em pregunto si ara hi ha mes possibilitat d'èxit.

    Moltes gracies.

  2. #2
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Barcelona
    Beans
    114
    Distro
    Ubuntu 9.10 Karmic Koala

    Re: Actualització de la imatge ISO d'Ubuntu

    Sí que l'actualitzen, però no cal que cremis un nou CD, ja que si instal·les la primera ISO i actualitzes amb synaptic obtens exactament el mateix.
    Igualment, els canvis que introdueixen d'una ISO a l'altra no són massa importants, així que dubto que una nova revisió faci que et funcioni quan la primera no t'ha funcionat. Espera a que surti la 10.04.
    Last edited by Rubunter; January 2nd, 2010 at 08:51 PM.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Actualització de la imatge ISO d'Ubuntu

    Normalment la iso no canvia.

    Algun cop ha sortit una versió actualitzada com a la 8.04 però no és habitual.
    Carles Oriol i Margarit

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Sabadell
    Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: Actualització de la imatge ISO d'Ubuntu

    Només treuen actualitzacions per les ISO de les versions LTS. Com comenta el CarlesOriol, per a la versió 8.04 sí que hi ha actualitzacions de la ISO.

    Si vols tenir-ho actualitzat, has d'instal·lar el sistema (o partir del sistema ja instal·lat) i fer les actualitzacions pertinents per Synaptic o pel gestor d'actualitzacions. El fet de baixar una nova ISO d'Ubuntu 9.10 (per exemple) no servirà de res si ja en tens una de la mateixa Ubuntu 9.10 baixada.

    Salut!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2007
    Beans
    23

    Re: Actualització de la imatge ISO d'Ubuntu

    Moltes gracies per les respostes. En tots els casos, o be es penjava tot just iniciant el sistema (o sigui que no donava temps a actualitzar) o ni tan sols començava la instal.lació. Esperaré a la 10.04.

  6. #6
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Badalona
    Beans
    512
    Distro
    Kubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Actualització de la imatge ISO d'Ubuntu

    Per cert, has provat amb les versions catalanitzades, a veure si et fa el mateix?

    Com que aquestes les generem nosaltres (vull dir el LoCo), sí que les podríem mantenir actualitzades. Potser així s'arreglarien alguns errors com el que tu comentes...

    Per part meva no em costa gens actualitzar la Kubuntu: només cal fer un apt-get upgrade dins el chroot descomprimit que guardo, i regenerar les ISO.

    Com ho veieu?

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Actualització de la imatge ISO d'Ubuntu

    Quote Originally Posted by orestesmas View Post
    per cert, has provat amb les versions catalanitzades, a veure si et fa el mateix?

    Com que aquestes les generem nosaltres (vull dir el loco), sí que les podríem mantenir actualitzades. Potser així s'arreglarien alguns errors com el que tu comentes...

    Per part meva no em costa gens actualitzar la kubuntu: Només cal fer un apt-get upgrade dins el chroot descomprimit que guardo, i regenerar les iso.

    Com ho veieu?
    +1

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •