Results 1 to 4 of 4

Thread: La meva elecció

  1. #1
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    SEVA
    Beans
    26
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    La meva elecció

    La meva elecció es Sistema Operatiu: Linux; Distribució: Kubuntu; Versió: 9.10 "Karmic Koala" en 64 bits "AMD64";Desktop: "Gnome"; Comunitat: Canonical; Grup: Catalan Team i es aixi perque vull:
    1º esser lliure
    2ª aprofitar al maxim la potencia de la maquina "Intel Centrino Duo"
    3ª M'agrada més l'ordre de l'escriptori de KDE peró ho sacrifico per el Centre de programari del Gnome que hem facilita molt la feina.
    4ª No se perque pero es Canonical
    5ª Soc català per tant ... Ubuntu.cat!

    Pero tot aixo hem fa tenir alguns problemes:

    1ª Molts programaris tenen dependencies que no hem permeten instalar-los i no en se prou per poder ficar-los encara que sigui atraves del terminal "compilant-los de nou, o d'altres instruccións que trobo a la fabulosa neblina WWW"
    2ª El Nautilus hem dona problemas a l'hora de crear enllaços de volums montats en camvi el dolphin no..
    3ª Desde fa unes setmanes no puc instalar el Gnome desktop el la distro Kubuntu que et pots descarregar desde la pagina

    Reconec haver trastegat molt la instalació, espero no haber-me equivocat en la descripció de la meva elecciò si no es aixi, si vos plau corregiu-me es l'unica manera d'apendre..
    Per si de cas "Linux version 2.6.31-16-generic (buildd@crested) (gcc version 4.4.1 (Ubuntu 4.4.1-4ubuntu8) ) #53-Ubuntu SMP Tue Dec 8 04:02:15 UTC 2009"

  2. #2
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    SEVA
    Beans
    26
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: La meva elecció

    I l'ultim problema es "No s'ha pogut obtenir http://blognux.free.fr/ubuntu/dists/...64/Packages.gz 404 Not Found
    No es poden baixar alguns fitxers índex, s'han ignorat o en el seu lloc s'han emprat els antics."

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: La meva elecció

    2 coses.

    1. 1 fil = 1 tema Regla del fòrum o ve el papapep i et pega.

    2. Per què instaŀles kubuntu si uses l'escriptori gnome?
    Carles Oriol i Margarit

  4. #4
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Cambrils (Tarragona)
    Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: La meva elecció

    Quote Originally Posted by falsospam View Post
    I l'ultim problema es "No s'ha pogut obtenir http://blognux.free.fr/ubuntu/dists/...64/Packages.gz 404 Not Found
    No es poden baixar alguns fitxers índex, s'han ignorat o en el seu lloc s'han emprat els antics."
    estas fent servir una (k)ubuntu 9.10 i hi poses fonts de programari que son de hardy (8.04)? I despres hi ha problemes de dependencies i demes... fes ordre al teu /etc/apt/sources.list i torna a provar...
    Busques ajuda? Comença pel wiki de l'equip català!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •