Results 1 to 3 of 3

Thread: Acer Aspire 10"

Beans
    321
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Acer Aspire 10"

Hola amics!

Aquest 6 de gener em regalaran un portatil acer com aquest

M'agardaria saber si algú el té, l'ha provat, etc.. amb ubuntu.

Ve amb W7 i android per defecte, pero m'agradaria pdoer instalar tambe ubuntu.

Em recomanarieu la versió UNR? O a amb una normal ja faig? Un kde que tal?
    apt-get install llibertat amnistia i estatut d'autonomia!

http://www.twitter.com/bbpp

Beans
    25
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

Re: Acer Aspire 10"

Jo tinc un dels primers, molt més senzill, només faig servir l'UNR i n'estic molt content. Vaig documentar les primeres passes. Però ara està suportat per la UNR oficial, i tot va encara millor.

El teu AO250 sembla que també està inclòs. En aquesta pàgina, recomanen que portis una UNR en USB a la botiga i la provis ('Note: for best results, take a thumbdrive with a copy of the Ubuntu Netbook Remix with you to the store, plug it in, and test it yourself. Then update this page'). Com preparar el llapis USB

Suposo que el suffix -0DQ deu fer referència al país on es ven. Pensa que els fabricants es 'reserven el dret' a canviar qualsevol part en qualsevol moment i això pot fer, per exemple, que al instal·lar el teu sistema preferit, la tarja wi-fi no funcioni sense alguns retocs. Sempre que m'ha passat alguna cosa semblant ho he pogut resoldre cercant a Google o preguntant en aquests fòrums.

En quan a quin escriptori fer servir, és una qüestió de gustos. Potser això et podrà orientar: Quina versió d'Ubuntu em descarrego?.

Jo estic encantat amb el UNR, està pensat per aprofitar l'espai de la pantalla, amb el paradigma del telèfon mòbil, en lloc de l'escriptori. Penso que cal provar-ho per veure si et resulta còmode, t'agrada i t'acostumes. Tens moltes possibilitats per triar. Benvingut!
    Last edited by friviere01; January 1st, 2010 at 12:58 PM.

Beans
    80
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

Re: Acer Aspire 10"

Jo tinc un Asus, també de 10" i la veritat és que amb Ubuntu va perfecte. Hi he instal·lat la versió normal i no em dona cap mena de problema, l'únic que no aconsegueixo és que la bateria arribi a durar el mateix que amb el windows xp que em duia (també pot ser que sigui a causa de que ja comença a estar una mica feta pols)... I si realment la vols fer durar la bateria no activis el Compiz (que hi funciona perfectament! xD)

D'escriptori jo hi tinc gnome, tot i haver provat amb Xubuntu, m'agrada més el gnome.

Bon any!

Bookmarks