Results 1 to 3 of 3

Thread: Programari de grup en catalÓ

Beans
    3

Programari de grup en catalÓ

Bon dia a tothom.

Espere que aquest f˛rum siga un espai correcte per a aquesta pregunta. L'he feta ja al f˛rum de SoftcatalÓ, per˛ ning˙ no m'ha respost de moment.

Cerque alguna aplicaciˇ de programari de grup -groupware- de codi obert, de franc, amb versiˇ catalana, estable i amb bones perspectives de futur. Volem posar en marxa un projecte d'associacionisme local, i crec que pot ser una molt bona eina. D'entrada crec que el calendari i l'˙s compartiu d'arxius serien les funcionalitats que mÚs farÝem servir. En principi supose que l'hauria instalĚlar en algun servidor, per˛ desconec si tambÚ hi ha serveis gratu´ts basats en web, vull dir que no cal que els descarreguis i els instalĚlis tu mateix.

Alg˙ ha tingut alguna experiŔncia en aquest Ómbit, i pot fer-ne alguna recomanaciˇ?

Moltes grÓcies i bones festes.

Beans
    606
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

Re: Programari de grup en catalÓ

Has provat Tikiwiki? Tradu´t al catalÓ i amb tot el que un grup pugui desitjar

A mÚs, amb allotjament gratu´t (amb la condiciˇ d'usar nomÚs formats lliures) a Ourproject.org

Beans
    3

Re: Programari de grup en catalÓ

Quote Originally Posted by lluisanunez View Post
    Has provat Tikiwiki? Tradu´t al catalÓ i amb tot el que un grup pugui desitjar

A mÚs, amb allotjament gratu´t (amb la condiciˇ d'usar nomÚs formats lliures) a Ourproject.org
    GrÓcies. Tikiwiki sembla prou potent i amb una comunitat molt activa. Pel que fa a l'allotjament gratu´t, si ho he entŔs bÚ Ourproject.org requereix que tots els materials siguen p˙blics, i jo havia pensat en un grup de treball privat. Em sembla que em caldrÓ cercar un servidor de franc a algun lloc...

Fins prompte.

Bookmarks