![]() |
ubuntu.com - launchpad.net - ubuntu help
|
|
|||||||
Ubuntu 9.10 is out!!!
When downloading Ubuntu 9.10 please consider using bittorrent to get your copy of Ubuntu. The Ubuntu Developers Summit for Lucid Lynx will be held the week of 16-Nov-2009 till 20-Nov-2009 in Dallas, TX USA. Visit the the Ubuntu wiki for more information about UDS and how to participate remotely. |
|
Catalan Team Catalan LoCo Team |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
A Carafe of Ubuntu
![]() Join Date: May 2007
Beans: 90
|
Problemes al actualitzar a 9.10. Escritori blanc
Hola,
l'altre dia vaig voler actualitzar el sistema i per variar.. he quedat encallat al arrencar tinc: -el gnome em surt la cersio 9.4... - al carregar em carrega l'interfície nova... m'agrada.. els anegrames blans estan bé... diferents.. - al carregar ja em surt algun error però la finestra s'obre i tanca molt ràpit - al cap de 1 minut(més o menys ) quan sembla que el sistema esta carregat i llavors la pantalla es posa negra unes dècimes per carregar l'escriptori... se'm queda la pantalla blanca.. que he fet? vaig a recovery mode i si vull recòrrer el llistat avall se'm bloqueja tot i em sobreposen els missatges: Mountall cancelled General error mounting filesistems A maintenance shell will now be started CONTROL -D will terminate this shell and retry Give rrot passsword for maintenance or typer control -D to continue si li dono tab vaig a la consola i faig els sudo aptitude update sudo aptitude full-upgrade però no actualitza rés... que puc fer?? Merci
__________________________________________________ _______________ pserra registered linux user #450807 Karmic Koala Ubuntu 9.10 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
A Carafe of Ubuntu
|
Re: Problemes al actualitzar a 9.10. Escritori blanc
alguna suggerencia?
Merci
__________________________________________________ _______________ pserra registered linux user #450807 Karmic Koala Ubuntu 9.10 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
A Carafe of Ubuntu
|
Re: Problemes al actualitzar a 9.10. Escritori blanc
Hola, ja ho he solucionat.... he trobat la solució en un altre llloc..
per si algú li passa, pot fer: $ sudo uname -r (per conèixer el nucli, em donava 2.6.28.13) he fet: $ sudo mv /boot/grub/menu.lst /boot/grub/menu.lst.copia $ sudo update-grub $ sudo reboot i ja està.... ara em surt de nucli: 2.6.31-14-generic A reveure...
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|