Results 1 to 7 of 7

Thread: Salt 4.0

Beans
    1

Salt 4.0

Hola,
    Algú Coneix el SALT 4.0? I sap com fer-lo funcionar en Ubuntu 9.04? El tinc instal·lat i em dona el següent error:
    "Cal iniciar el servidor SALT4"
    Ajudeu-me per favor!!

Beans
    606
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

Re: Salt 4.0

Ja has vist la pàgina del programa http://www.edu.gva.es/polin/val/salt/apolin_salt4.htm ?
    Diu:
    "El Salt 4.0 presenta importants novetats respecte al Salt 3.0:

* El Salt 4.0 no funciona de manera autònoma, sinó que s’instal·la sobre el programa Writer, l’editor de textos del paquet d’OpenOffice, en la barra de ferramentes del qual apareixeran les icones amb les funcions i les utilitats del programa. Així, disposarà de totes les possibilitats d’un programa d’edició de textos com és el Writer.

Beans
    145
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

Quote Originally Posted by Mitxi View Post
    "Cal iniciar el servidor SALT4"
    Parlo de memòria, i a més no he provat SALT4. A SALT3 per consultar les bases de dades el programa es connectava a un servidor remot, i aquest enllaç calia iniciar-lo amb una acció manual.

Per altra banda em sembla que la distribució amb què funcionava (corregiu-me si m'equivoco) era Red-Hat. A Ubuntu no vaig aconseguir instal.lar-lo, i el feia anar des de Virtualbox sobre un XP, des d'on es feia la inicialització. Després des d'openoffice es feia com comenta la lluisanunez

Lluís

Beans
    2
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

Unhappy Re: Salt 4.0

No funciona a ubuntu. Si algú sap fer-lo anar?

Beans
    47
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Que me perdone l'autor original, però no recorde d'on ho vaig traure:

Code:
     Nou SALT 4.0 només per a OpenOffice.org
    http://www.edu.gva.es/polin/val/salt/apolin_salt4.htm

Instruccions Ubuntu (provat a Ubuntu 8.04 Hardy):
    1.- Descarregar versió Linux: http://www.edu.gva.es/polin/docs/salt4.tgz
    2.- Descomprir l'arxiu (fer doble clic damunt i polsar el botó per a extreure).
    3.- Fer doble click damunt dels arxius deb i instal•lar-los en el següent ordre (per a no tindre problemes de dependències):
    salt-common_4.0-1_all.deb
    salt-data_4.0-1_all.deb
    salt-help_4.0-1_all.deb
    salt-server_4.0-1_i386.deb
    salt-ooo-addons_4.0-1_i386.deb
    salt_4.0-1_all.deb
    4.- Obrir una terminal des de Aplicacions > Accessoris > Terminal
    5.- Fiqueu: sudo /etc/init.d/salt-server start
    6.- Podeu tancar la terminal

Ja teniu instal•lat el Salt!!

Ara a la barra de l'OpenOffice teniu 2 menús més: Salt i Utilitats del Salt. Per a traduir un text, seleccioneu-ho i trieu en el menú Salt l'opció adient. També inclou corrector (encara que el del OpenOffice.org és també útil).

El salt-server s'instal•la com a servei. Cada vegada que inicieu l'Ubuntu, s'engegarà per defecte.

Beans
    1
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

Jo he instal-lat Salt4 a Ubuntu 9.04 amb un procediment molt semblant al de l'anterior post, peró més còmode:

(tret de la pàgina oficial del SALT http://www.edu.gva.es/polin/val/salt/apolin_salt4.htm)

S’ha de descarregar el fitxer salt4.tgz i executar:
    tar xzf salt4.tgz -C /tmp
    sudo dpkg -i /tmp/salt*.deb
    sudo apt-get -f install

En el meu cas, no em cal iniciar el servici amb sudo /etc/init.d/salt-server start, ja que el procés d'instal.lació crea els enllaços necessaris a /etc/rc5.d per a que el servici s'inicie quan s'inicialitza l'ordinador.

Tot i això, he detectat un problema que encara no he solucionat: la meua esposa no pot usar el SALT perquè li apareix el mateix missatge que al post inicial, "Cal iniciar el servidor SALT4". I el salt-server es troba iniciat, així que crec que es deu a algun tema de drets d'accés (jo estic al grup Admin, i la meua dona no).

Estic investigant-ho, en quant ho resolga ho diré al fòrum.

Salutacions
    Last edited by manuelserrat; November 4th, 2009 at 09:33 AM.

Beans
    5

Smile Re: Salt 4.0

Hola,

Yo he tenido problemas al instalarlo en Ubuntu 9.10 por las dependencias (pide python 2.5 y no acepta la python 2.6 que viene con la Karmic), no sé si en la 9.04 también pasará.

También he visto que el servidor intenta arrancar usando python 2.5 y si no existe falla.
    En mi caso lo he solucionado parcheando el .deb para que acepte versiones superiores a la 2.5. al instalar y cambiando el server para que busque python2 (cualquier versión).

He colgado la solución y el .deb parcheado en mi web , y les he enviado un mail para que lo corrijan o lo tengan en cuenta en futuras versiones.

Espero sirva de ayuda.

Bookmarks