Results 1 to 6 of 6

Thread: Pregunta sobre escriptori remot i grafica que falla

  1. #1
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Cambrils (Tarragona)
    Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Question Pregunta sobre escriptori remot i grafica que falla

    Hola a tothom,

    a veure si algu de vosaltres sap la resposta a la següent pregunta, ja que m'ha deixat una mica extranyat el tema.

    A casa tinc un portatil al qual jo diria que li falla la tarjeta grafica, ja que ni la pantalla del portatil ni la externa es veuen be, sinó que fa ralles i coses rares.

    La questió és que jo pensava que per escriptori remot funcionaria bé, pero em fa exactamente el mateix. Es el comportament normal i esperat i, per tant la gràfica falla definitivament, o busco per algun altre lloc ja que s'hauria de veure bé?

    Merci i salut
    Busques ajuda? Comença pel wiki de l'equip català!

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Pregunta sobre escriptori remot i grafica que falla

    Quan dius "escriptori remot", vols dir per VNC? amb aquest protocol estàs veient la sessió gràfica oberta al host, o sigui que és normal que ho vegis igual de malament, per que estàs veient el mateix.
    Una altra cosa seria si diguessis que exportant les X's per SSH també se't veu malament. Ho has provat això?
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Cambrils (Tarragona)
    Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Pregunta sobre escriptori remot i grafica que falla

    he provat tot el que té l'ubuntu. EL pc m'ha arribat sense disc dur, així que esta "funcionant" sobre el LiveCD de la versió 9.04, activant la opció d'escriptori remot.

    Es curios, ja que despres m'he fixat que, 2 cops he iniciat el cd tal qual i la pantalla es veia malament a tot arreu. Despres, 2 cops he iniciat en mode grafic segur i, oh sorpresa, les pantalles del pc es veien malament pero remotament bé...

    seguire fent proves.

    salut
    Busques ajuda? Comença pel wiki de l'equip català!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Pregunta sobre escriptori remot i grafica que falla

    Quote Originally Posted by papapep View Post
    ...per que estàs veient el mateix.
    Doncs no, ni de conya.

    Tot i que no és el cas, pots tenir una gràfica que fa la composicio' malament a la pantalla encara que el buffer de video sigui bo i és aquest el que es transmet via vnc. (fins i tot pots tenir problemes de conexionat i cables que aquests no passen pel tub del vnc )
    Carles Oriol i Margarit

  5. #5
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Pregunta sobre escriptori remot i grafica que falla

    Quan dic "el mateix", evidentment, em refereixo que està veient el senyal que genera la gràfica del servidor VNC. És clar que, fins i tot en el cas de que no tingui monitor connectat a la placa, veurà el contingut que aquesta li envia. La resta que comentes és obvi: el que genera la placa és el primer pas, la resta ja són figues d'un altre paner
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Cambrils (Tarragona)
    Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Pregunta sobre escriptori remot i grafica que falla

    bé, finalment, el portatil ja no es a les meves mans. La memoria es l'únic que vaig poder canviar, i seguia donant el problema. Tant el processador com la gràfica anaven integrades i sense possibilitats de canviar-se.

    Vaig desconecta tots el perifèrics possibles, deixant només el més basic i ho continuava fent.

    Total.. que perdut estava i perdut continua.

    salut i merci
    Busques ajuda? Comença pel wiki de l'equip català!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •