Results 1 to 8 of 8

Thread: OFF TOPIC: complements del portatil

  1. #1
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Cambrils (Tarragona)
    Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Talking OFF TOPIC: complements del portatil

    Hola gent!

    Aquest tema es bastant offtopic, ja que no te res a veure amb l'ubuntu, però si amb els ordinadors que, espero, hi tingui instal·lat l'ubuntu

    Això ho vaig veure fa un temps en una pagina d'algun netbook (no recordo a on), i es tracta de dir, o ensenyar amb una foto, que hi teniu a la bossa del portàtil, o que soleu dur juntament amb el portatil.

    Començo jo, encara que no tinc cap foto.

    Jo m'enduc el portatil (un 12 polzades), dins d'una funda (estil de neopre, però cutre) i a la motxilla. L'únic complement que l'acompanya es un ratolí Logitech V450 nano i, si penso que em farà falta, el carregador (la majoria de vegades no ve amb mi) i un cable de xarxa. A part, sempre tinc un pendrive de 4gb a la butxaca.

    Bé, us toca a vosaltres,

    salut!
    Busques ajuda? Comença pel wiki de l'equip català!

  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Sabadell
    Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: Complements del portatil

    Jo vaig força més ple. El duc a la bossa que porto a la feina. És un Acer AspireOne de 8,9". Com a complements pròpiament dits, duc el carregador (que és bastant gran) i un ratolí d'aquests molt petits i amb el cable "enrotllable".

    Però, apart d'això, hi porto papers de la feina, la cartera i el mòbil. Ah, i al matí, quan vaig a la feina, també hi duc l'entrepà.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Complements del portatil

    Porto l'AAO dins una bossa Case Logic (la de color gris, l'altra és horrible) per a màquines de fins a 13", juntament amb el carregador, un ratolí inalàmbric (odio els touchpads...llarga vida als Trackpoints!) absolutament mínim i genial, un disc dur extern usb de 100GB sense alimentació externa, uns quants pendrive, un módem 3G usb i uns quants papers i bolígrafs.
    Potser em deixo alguna cosa, però ja serà tema menor
    Last edited by papapep; May 26th, 2009 at 09:57 PM.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  4. #4
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Girona
    Beans
    413
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

    Re: OFF TOPIC: complements del portatil

    En el meu cas,

    Si estic de viatge per feina i estic varies setmanes fora i a l'estranger, porto: portatil, alimentador de corrent, ratolí, pen drive, disc dur USB, adaptador de diferents tipus d'endoll, adaptador de clavija de linia telefònica per el modem de diferents paisos, i abans i en molts casos CD's d'arranc de Norton Gost per fer copies de diferents ordinadors.

    Si es per desplaçaments curts, el mateix menys disc dur i CD's d'arranc i adaptador de clavija de linia telefònica.

    Salutacions

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Barcelona
    Beans
    614
    Distro
    Ubuntu 20.04 Focal Fossa

    Re: OFF TOPIC: complements del portatil

    Ei!!! però no hi ha fotos?
    Jo no tinc cap bossa que valgui la pena esmentar, excepte que de vegades me'l fico al moneder, i aleshores li poso aquest mitjó perquè no es ratlli amb les claus, i només hi afegeixo el carregador
    Attached Images Attached Images

  6. #6
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: OFF TOPIC: complements del portatil

    Quote Originally Posted by lluisanunez View Post
    Jo no tinc cap bossa que valgui la pena esmentar, excepte que de vegades me'l fico al moneder, i aleshores li poso aquest mitjó perquè no es ratlli amb les claus, i només hi afegeixo el carregador
    No m'ho crec que et càpigui al moneder, ni que l'hi posis un mitjó

    Jo faig servir de portàtil un dell mini9 i només porto la funda de neoprè que vaig comprar per 4 € gràcies al Josep Gallart i el carregador. A més ja hi porto una tarja SD de 8 GB, així que no acostumo a portar cap clau USB (de vegades també la porto).

    Tot això a la motxilla, on també hi porto material de papereria (llibreta, bolígrafs, etc.) però no sé si s'ha de considerar complements del portàtil.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Rafelguaraf, PV
    Beans
    66
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: OFF TOPIC: complements del portatil

    Jo porte , a més del portàtil(FS Amilo Pi1536), el carregador, un pen de 4 Gb Kingston, un ratolí mitjanet, un disc dur de 500GB, i els cds de recuperació del sistema, tant d'XP com d'Ubuntu.
    Si me'n vaig per a prou de temps m'enduc la base amb ventiladors, que el portàtil ja bufa...
    aprenent...

  8. #8
    Join Date
    May 2009
    Location
    Puigcerdà
    Beans
    80
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: OFF TOPIC: complements del portatil

    Jo hi porto, en el ultraportàtil (un Asus EEE 1000H), el carregador, la funda i com que el porto a la universitat, doncs tot el necessari (carpeta, bolis, etc).
    Amb l'altre (un HP Compaq 6720s) a dins de la funda hi porto 2 pen drive, varis programes, apunts, el carregador, un ratolí extern i para de contar... bé si, un Cd d'instal·lació del Windows per usar el Solidworks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •