Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 43

Thread: Nova frustració?

  1. #1
    Join Date
    May 2009
    Location
    Pla d'Urgell
    Beans
    70
    Distro
    Xubuntu 14.10 Utopic Unicorn

    Nova frustració?

    Hola,

    un cop més hi ha algun aspecte d'Ubuntu que m'impedeix fer el salt definitiu i deixar el "tito" Bill.

    Desde la versió 6.06 d'Ubuntu que intento usar linux per tot el que puc pero en cada versió de'aquesta distribució ha fet que al final por qualsevol motiu (falta de programes per algunes tasques, configuració impossible d'alguns, penjades, en cada inici la targeta de xarxa perdia les dades...etc) ha fet que tornés al gran imperi.

    Fa dies que estic provant la 9.04 i estava encantat fins ara ja que s'ha mostrat estable i funcionant perfectament, encara que el món Linux encara no ha pogut fer funcionar el meu escàner Canon 3200F, cosa que em torna de nou a Windows.

    Independentment de lo del escaner que ja tinc assumit aquest cop el problema és amb amule ja que un cop instal·lat i configurat cuando el connecto a qualsevol servidor y se'm penja per complert el pc i ni amb el Crtl+Alt+Enrera que he habilitat en la 9.04 ja que per defecte era deshabilitat es recupera.
    En primer terme volia utilitzar pels arxius d'amule una partició que tinc en ntfs un cop muntada. Si canvio a ext3 també passa.

    Què està passant? Es un bug d'amule o què se m'oblida? A més, sempre que carrega l'ipfilter dóna error.

    Agrairia consells.

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Nova frustració?

    El primer podria ser que intentis posar un títol descriptiu del problema concret que planteges (no de la divagació que l'acompanya), i efectuar la pregunta el més acuradament possible, a fi de que no triguem més a treure la palla que a trobar el contingut real. De bon rotllo, i amb l'interès de que el fòrum sigui una eina útil i no un mur de lamentacions.

    Per cert, no oblidis la màxima "un tema, un fil".
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Nova frustració?

    Clar que si simfomet.
    Que s'han cregut!!!! Home!!! On anirem a parar!!!!!!!

    T'aconsello la cocacola zero ja que conserva tot el gust de la cocacola però sense sucre. Clar que sempre tenim el problema de la cafeina!
    Last edited by CarlesOriol; May 18th, 2009 at 01:35 PM.
    Carles Oriol i Margarit

  4. #4
    Join Date
    Jun 2007
    Beans
    158

    Re: Nova frustració?

    Quina versió tens de la mula?

    has provat?
    - Mldonkey?
    - Bittorrent?
    - Limewire?
    - Nicotine?
    - Azureus?
    - ABC?
    L'escanner llença'l, i la coca cola del CarlesOriol suposant que accidentalment caigues sobre el teclat, l'acid pot malmetre les línies conductives impreses sobre l'acetat de davall de les tecles.
    Kas?
    schweppes?
    fanta?
    nestea?
    a diferència de l'amule no hi ha substitut, comprar un teclat submergible o engantxar-lo al sostre amb superglu.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Nova frustració?

    I jo que pensava que era dolent...

    Si sóc un àngel de la guarda, comparat amb segons qui!!!
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Sant Cugat del Vallès
    Beans
    485
    Distro
    Ubuntu 18.04 Bionic Beaver

    Re: Nova frustració?

    Quote Originally Posted by CarlesOriol View Post
    Clar que si simfomet.
    Que s'han cregut!!!! Home!!! On anirem a parar!!!!!!!

    T'aconsello la cocacola zero ja que conserva tot el gust de la cocacola però sense sucre. Clar que sempre tenim el problema de la cafeina!
    CARLES ORIOL POWER! xD


    Pel que fa a l'Scanner... El Canon 3200F és dels que reconegut per Ubuntu, no funciona. Però.. has probat l'XSane (Aplicacions > Gràfics > Programa d'Escaneig d'Imatges XSane). Quins errors et dóna? Te'l reconeix però no efectua les tasques? O simplement ni el reconeix? Prova-ho.

    L'aMule... Estàs usant 64bits o 32bits? En la de 64bits he llegit que hi ha problemes semblants al teu, però a la 32 en principi no massa (jo no en tinc). Però has probat el Transmission?


    Ànims! Que amb aquest problemes és on n'aprens i t'hi enganxes!
    Carles Mayol i Ricart
    Twitter: LitusMayol
    Instagram: LitusMayol
    carlesmayolricart.cat

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Nova frustració?

    Quote Originally Posted by simfomet View Post
    un cop més hi ha algun aspecte d'Ubuntu que m'impedeix fer el salt definitiu i deixar el "tito" Bill.

    Agrairia consells.
    Més enllà del que t'aconsella el CarlesOriol, i tenint en compte la màxima d'un tema un fil, jo et recomano que et treguis el Windows de l'ordinador per fer el salt definitiu al món lliure...

    ... he dit lliure, no cap altra cosa

  8. #8
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Cambrils (Tarragona)
    Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Nova frustració?

    Ubuntu 9.04, 64 bits. L'amule funciona perfectament, sense cap problema, les hores que vulgui.

    salut
    Busques ajuda? Comença pel wiki de l'equip català!

  9. #9
    Join Date
    May 2009
    Beans
    5

    Re: Nova frustració?

    A mi l'amule sempre m'ha donat problemes d'estabilitat. Se'm tanca de sobte moltes vegades; tot i així, últimament amb les últimes actualitzacions ha millorat. Sobre l'ipfilter: a mi també em passa, no se'm carrega. Encarano sé quin és el problema. Mira el que et diuen sobre la versió de 32 bits. Quina versió de l'amule estàs utilitzant? L'última és la 2.2.5 Si no tens instal·lada l'última versió, mira aquesta pàgina (del fòrum oficial de l'amule) i afegeixes aquestos repositoris i la clau GPG corresponent: http://www.amule.org/amule/index.php?topic=16647.0 Sort.

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Location
    Pla d'Urgell
    Beans
    70
    Distro
    Xubuntu 14.10 Utopic Unicorn

    Re: Nova frustració?

    Gràcies a tots per les respostes. Pel que fa a les "divagacions" que sembla no han agradat molt carlesoriol o idiosincracia només intentava posar en antecedents sobre el problema, perquè es pot plantejar problemes al fòrum oi? Perquè si les coses no han canviat ningú neix sabent com funciona el món linux i, continuo pensant que per desgràcia i gràcies a certes actituds, li queda un bon tros per tenir una quota respectable d'usuaris. Lamento si ho havia esmentat tot plegat en un altre fil i he obert aquest, la veritat que no ho tinc present.

    Sobre llençar l'escaner, home si vosaltres ho podeu fer tant alegrement allà cadascú amb el que faci però funciona perfectament i no el penso llençar perquè no funcioni en Ubuntu. El sistema no el detecta directament. D'acord, malament per part de Canon per no fer drivers però d'aquí a llençar-lo...

    Per cert, ja he utilitzat el client torrent que porta el mateix sistema i va perfecte però per alguns arxius necessito amule.

    Tinc instal·lada la versió de 32 bits d'Ubuntu i la versió 2.2.4 d'amule, intentaré instal·lar la 2.2.5

Page 1 of 5 123 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •