Results 1 to 8 of 8

Thread: Anell de claus en cada inici...

  1. #1
    Join Date
    Jan 2007
    Beans
    Hidden!

    Anell de claus en cada inici...

    Hola a tothom.

    He instalar l'Ubuntu 9.04 i faig servir una targeta de red wifi.
    El problema es que a cada inici de sessió, la targeta intenta conectarse a internet i m'apareix el missatge que l'aplicació necessita la contrasenya de l'anell de claus per autoritzar aquest accés a internet. Soc l'únic usuari de l'ordinador i voldria deixar-ho autoritzat per sempre. Per la red hi han solucions per Ubuntu 8.10 pero que no hem serveixen pel nou.

    Algú hem pot donar un cop de mà?

  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Sabadell
    Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: Anell de claus en cada inici...

    Hola.

    Et demana la paraula de pas de l'anell de claus perquè la primera vegada et va demanar si volies posar-li una paraula de pas i, pensant-te que et demanava la password del teu usuari, li vas posar. Ho sé perquè fa uns mesos a mi em va passar el mateix...

    El que has de fer és esborrar (o, millor encara, renombrar) el fitxer "/home/el_teu_usuari/.gnome2/keyrings/default.keyring". Quan et tornis a connectar a la xarxa, et demanarà la clau WEP, i et tornarà a preguntar quina paraula de pas vols posar a l'anell de claus. En aquest cas, prem "Enter" sense introduir cap paraula de pas a l'anell de claus.

    Salut!

  3. #3
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Països Catalans
    Beans
    366
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Anell de claus en cada inici...

    L'anella de claus s'hauria de desbloquejar sola quan inicieu sessió. O és que teniu la sessió configurada per a entrar automàticament sense contrasenya?
    Siegfried-A. Gevatter Pujals
    Ubuntu Developer. Debian Developer. Zeitgeist Core Developer.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Cambrils (Tarragona)
    Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Anell de claus en cada inici...

    jo tinc sessio amb entrada automatica i no em demana la contrasenya el network manager.

    salut!

  5. #5
    Join Date
    Jan 2007
    Beans
    Hidden!

    Re: Anell de claus en cada inici...

    He seguit els passos de oriolsbd i quan hem tornava a demanar a contrassenya que volia per l'anell de claus ho he deixat en blanc i ara quan inicio el sistema ja es conecta automàticament a la red.

    I sí que tinc inici de sessió sense contrassenya...

  6. #6
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    La Secuita
    Beans
    35
    Distro
    Ubuntu 9.10 Karmic Koala

    Re: Anell de claus en cada inici...


  7. #7
    Join Date
    Feb 2013
    Beans
    1

    Question Re: Anell de claus en cada inici...

    Bones,
    A mi em passa el mateix, volia modicar el fitxer "/home/el_teu_usuari/.gnome2/keyrings/default.keyring" però no tinc cap directori keyrings dins de .gnome

    Faig servir la versió 12.10, entro automàticament i no tinc ni idea de com solucionar tot això
    Gràcies per tot!!! ja direu...

  8. #8
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Anell de claus en cada inici...

    Hola Reginsman,

    El millor és obrir un fil nou i no reaprofitar un d'antic, Ubuntu ha canviat moltíssim des del 2009.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •